Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ha Ha, och det uttalandet kommer från en Stockholmare. Om man skall klara av att bo i den stan så måste man ju trivas alldeles utmärkt med köer. Denna ekvation går inte riktigt ihop tycker jag.jag-ska-bli-en-skibum sa:flyg inte via Heathrow. hatar flygplatsen, bara en jävla massa köer.
Nej. Vanligen går det väl till just Seattle. Därav namnet. ;-)edorf sa:Seattle flyget inte går så ofta till vancouver.
Håller med! Min erfarenhet är också att att det är en flygplats där det är stor risk att bagaget blir försenat och kommer fram ett par dagar senare än du själv.jag-ska-bli-en-skibum sa:Hjulbult: har inget med saken att göra, samt att det är ot. har du varit på heathrow? där är det jävliga köer pga. ombyggnationer, för lite personal etc. så, åk inte via heathrow.
Oh yeah, där slog du huvudet på spiken! Har du inget bättre att komma med?Hjulbult sa:Ha Ha, och det uttalandet kommer från en Stockholmare. Om man skall klara av att bo i den stan så måste man ju trivas alldeles utmärkt med köer. Denna ekvation går inte riktigt ihop tycker jag.jag-ska-bli-en-skibum sa:flyg inte via Heathrow. hatar flygplatsen, bara en jävla massa köer.
/JN