flygbolag till Biarritz?

flygbolag till Biarritz?
Flyg till Bordeaux åsså tar du dig till Biarritz därifrån. De e inte så värst långt. Så kan du passa på att surfa några spots vid kusten utanför Bordeaux när du ändå e där.

Åsså missar du naturligvis inte att dra över till San Sebastian i Spanien när du är i området så att säga.

flygbolag till Biarritz?
ja du, de verkar ju iaf inte gå direkt från Sverige till Biarritz så antingen byter du i London, eller så byter du i Paris å flyger sista biten med exempelvis Air France som funkar bra att flyga inrikes med enligt mig. Eller så tar du tåget från Bordeaux.

Själv tycker ja de låter smidigt att byta plan i Paris, men de kanske inte e så stor tidsskillnad mot att åka via London.

Kolla själv va som blir billigast eller va som går snabbast och välj efter det.

flygbolag till Biarritz?
de går att flyga till biarritz, iallafall från london standsted airport.
och de är inget jag tror men vet.

annars till paris och sen natttåg, de gjorde jag.

lycka till

flygbolag till Biarritz?
sophie:

har du ngn hemsida eller så , där man kan boka tåget i så fall? de lär ju bli billigare med tåg än flyg (från london)

tack allihopa för svar :-)

flygbolag till Biarritz?
FredrikRR sa:
finns liksom ingen flygplatts i biarritz
SophieStang sa:
de går att flyga till biarritz, iallafall från london standsted airport.
och de är inget jag tror men vet.
Sophie har helt rätt det går att flyga till Biarritz eftersom de har en flygplats, dock är det så pass krångligt att det nog är smidigare att flyga till Bordeaux och sedan ta hyrbil som mattie sa först.

flygbolag till Biarritz?
Hej.
Föreslår ryanair.. Flyg till London Stansted från Göteborg. Stansted Biarritz. Priset för att ex. åka 16e maj blir runt 1000:- enkel väg.

flygbolag till Biarritz?
Sterling har resor till Biarritz för en tusing eller två i sommar, från köpenhamn iochförsig. Surfakademin och UCPAs surfkurser börjar dock på måndag morgon, och flygen går så att man är framme måndag kväll, SEGT!

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp