Folk att hänga med i Fernie!

acapulco

Ny medlem
Hej!
Nu har jag äntligen bestämt mig för att det blir Fernie i vinter! Var där en sväng förra året och har varit sjukt sugen sedan dess (det var galet, vi var i Fernie i 5 dagar, det snöade 170 cm på de 5 dagarna). Jag tänker försöka jobba, åka telemark och hänga med goa människor! Letar boende och folk att sällskapa med! Har du en plats i ett boende över? Eller vill du leta upp nåt tillsammans med mig? Jag kommer att dra i slutet på oktober och stanna hela säsongen. Hör av dig nuuuu!

/Anna

jag funderar på att åka till fernie i vinter, och fick tips av en som bor där om vart man kan leta boende. så kolla in de här sidorna :)

www.ourfernie.com - go to classified
www.fernie.com - look under the Fernie Forum section

Tjena!

Vi var ett gäng som skulle dra till Kanada några månader nu i vinter, men en efter en har droppat så nu är det bara jag kvar.

Har gjort en säsong innan i Fernie för några år sen och det var ett riktigt bra ställe. Det är underbar åkning, billigt boende, ganska god mat, väldigt gästvänliga och sköna människor och det är ett mysigt samhälle.

Planerar att dra dit nu igen från början av januari till slutet av mars. Troligtvis flyger jag från Göteborg.

Någon annan där ute som också planerar att dra dit mellan dessa datum och drar själv?

Fridens liljor!

Tja,

Jag sitter och ska bestämma mig för vart jag vill dra i vinter och är sjukt sugen pa Kanada, har blivit erbjuden boende i Whistler men är egentligen mer sugen pa nagot lite mindre men MASSVIS med akning. Om nagon har boende som behöver fyllas sa hör av er asap! Jag tänkte stick över slutet pa oktober och stanna fram till sommaren!

/
Anna

Snödjup

Tillbaka
Topp