Hej Isa! Jag och min kompis är också sugna på att säsonga i vinter. Vi hade tänkt oss i St Anton och har främst letat där men pratade även lite om Chamonix tidigare. Får man fråga vad du har hittat för boende och hur mycket det kostar? MVH Hanna och Matilda