Chilla
Aktiv medlem
För Lite Känsla I Skidiflmer?!
Jag har svaret på varför Novafilms trailer är bra.. dom har lagt ner mycket mer tid på att göra bra klippbilder så att det blir en bra känsla i filmen. Det är de jag har saknat med alla skidiflmer jag sett sen Focused. Det är 23 klippbilder i denna trailer och 10 \"hoppbilder\". Så jävla roligt att dom svenska killarna gör bättre filmer än dom utlänska..
Nånting som jag också tycker är viktigt i skidiflmer är snack mellan dom olika.. segmenten, så att det blir känsla och man får lära känna åkarna..
som i filmen TBC så är det bara massa technolåtar och inte ett enda stopp genom hela filmen.. för ens tanner kör sin feta crasch..
Om någon har sätt The white album så är ju den grymt bra också, det är ju för att man får lära känna killen och hans uppväxt. Jag känner iaf att man känners sig lite mer... bra när man kollar på det.
MER SÅNT TILL FILMER!!!
eller?!
PIIIIEZ
Nånting som jag också tycker är viktigt i skidiflmer är snack mellan dom olika.. segmenten, så att det blir känsla och man får lära känna åkarna..
som i filmen TBC så är det bara massa technolåtar och inte ett enda stopp genom hela filmen.. för ens tanner kör sin feta crasch..
Om någon har sätt The white album så är ju den grymt bra också, det är ju för att man får lära känna killen och hans uppväxt. Jag känner iaf att man känners sig lite mer... bra när man kollar på det.
MER SÅNT TILL FILMER!!!
eller?!
PIIIIEZ