För Lite Känsla I Skidiflmer?!

Chilla

Aktiv medlem
Jag har svaret på varför Novafilms trailer är bra.. dom har lagt ner mycket mer tid på att göra bra klippbilder så att det blir en bra känsla i filmen. Det är de jag har saknat med alla skidiflmer jag sett sen Focused. Det är 23 klippbilder i denna trailer och 10 \"hoppbilder\". Så jävla roligt att dom svenska killarna gör bättre filmer än dom utlänska..
Nånting som jag också tycker är viktigt i skidiflmer är snack mellan dom olika.. segmenten, så att det blir känsla och man får lära känna åkarna..
som i filmen TBC så är det bara massa technolåtar och inte ett enda stopp genom hela filmen.. för ens tanner kör sin feta crasch..
Om någon har sätt The white album så är ju den grymt bra också, det är ju för att man får lära känna killen och hans uppväxt. Jag känner iaf att man känners sig lite mer... bra när man kollar på det.
MER SÅNT TILL FILMER!!!
eller?!

PIIIIEZ

håller med på det mesta, man vill ha känsla i filmerna..
men har du lyssnat ens på musiken i TBC? det kallar inte jag techno precis..

du har helt rätt! det är skönt att se lite försnack om dom t.ex. ska hoppa i ett enormt stort eller nytt hopp och lite så..så att man får en känsla av att tom. tanner och killarna är mänskliga med lite nerver och inte bara är känslolösa skal utan rädsla;D haha...ett bra exempel på det är ju när jay quinnland ska göra backflip för första gången. jag tror att det är i slednecks 6 el. 7. men det segmentet är så bra med en skön blandning av dokumtation av händelsen och feta klipp så att det nästan känns som att man är med och kollar på när han gör det! så mer sånt till skidflimer..tack för visad respekt

Senast ändrad:
elektronisk musik, och sluta klaga på musiken, musiken kommer ändras och trender komm flyga vidare. personligen tycker jag det blir en annan känsla med elektronisk, det känns snabbare o hetare på nåt sätt. medans hiphop mer blir flowat o så.

haha tack julle!.. bra sagt.. tror att du fick lite inspiration till detta efter att ha sett lite av min del i året skidfilm?? det är precis de du skriver som ska finnas i en bra skidfilm.. lite snack, lite klippbilder å skön åkning.. bra musik är juh en fördel.. men då blir filmen oftast bra:D

Tillbaka
Topp