Företag som säljer paketresor för offpiståkning?

Någon här som har tips företag som säljer paketresor med guide eller liknande för att leta offpist o puder? Jag brukar åka med ucpa men känner att det vore kul med lite variation. Vore också kul att åka någon annanstans än just frankrike. Tips??

Åkte med Alpina Stjärnresor förra året till mayerhofen och Hindertux. Sjukt trevliga guider som hade bra koll på området och som man gärna fick följa med ut i offpisten med utan extra kostnad för guidning! Boende liftkort och mat ingick även i priset, tror det landade på 7500:- med bussresa och 6-7 dagars skidåkning.

kolla deras hemsida för info om företaget: http://www.asr.nu/

/jeppe

Jag tycker du ska kolla Langleys specialresor.
Har själv jobbat som ski around guide och har du tur med vecka och gäng så kommer du få sjukt bra åkning. Särskillt om ni ser till att få åka med Valhalla powdercats 1-2 dagar.

Sen har du www.xtravel.se/sv/ också.

ucpa har jag åkt med men vill prova annat precis som det står i mitt första inlägg.

Tack för alla svar! Ett par riktigt intressanta, måste höra runt om några tillåter att brädåkare följer med bara

LaPoint, som gör reklam på Freeride, kanske? Man behöver ju inte gå över bäcken för att hämta vatten... :)

Tillbaka
Topp