forma pjäxor?

mumak

Ny medlem
forma pjäxor?
har tänkt att försöka forma om skalet på mina pjäxor en aning. detta pga att ena pjäxan har börjat trycka på fotknölen. jävligt konstigt då ja haft dom ett år utan att känna någon, men men... har tänkt att värma med varmluftspistol och sedan försöka trycka ut de på något vis. vist kan man köpa nya eller gå till någon som kan det där om pjäxor. men ja vill prova om det går, går dit inte så bra, så går det inte så bra.

undrar därför om det är någon som har något tips på hur ja ska göra??

forma pjäxor?
seriöst..dra till alpingaraget i sthlm..dom fixar det snabbare än du och så blir det rätt också...sen så kan det ju vara så att du har åkt med innerskon i ett år också eller hur??, och då brukar en innersko bli något tunnare än när du köpte dom(därför gör det ont)..sen så kanske det räcker med att du fixar en formgjuten sula för ca: 550-650spänn så e problemet över redan där(utan smält pjäxa)plus att du kommer få en helt annan känsla när du åker(tro mig)...det enda som slår sula e sprutad innersko..och den går på ca:2700-3500 men dom håller några år...Allt finns på alpingaraget och dom kan sin sak..lycka till...peace

forma pjäxor?
Aaa men då behöver du inte byta pjäxor varje eller vartannat år på grund av att innerskon suger..Jag har tyvärr inte pengar till sprutade just nu men om jag får tag på cash så e det, det första jag gör..Fixade en formgjuten sula i lördags och jag kan ju utan överdrift säga att jag skulle kunnat betala 1000pix för den..lätt!!! skillnaden e så grymt stor så man förstår hur en sprutad innersko skulle göra skillnad.. peace

Tillbaka
Topp