Försent att börja jibba vid 12?

• Trådstartare Trådstartare nvm
  • Start datum Start datum
true sa:
jag tror inte Muten var uppfunnen när Jon Olsson var 12 år
Om du inte visste det så är muten ett relativt gammalt trick som några puckelåkare uppfann för länge sen.

Och till dig som gjorde tråden: Åk för att det är kul, med den inställningen kommer man långt!

Senast ändrad:
största tönten, sjuukt onödigt inlägg. åker du bara för att du vill bli sjukt grym och typ bäst i världen istället för att de är fett kul så du lägga dej i soffan och ruttna bort. sälj allt till någon som är mognare och äldre. man borde minst få vara 13-14 för att ha freeride tycker jag när man ser sånna här inlägg.. de är äckligt

Senast ändrad:
Jag tycker det inte är försent. Jag är 14 år och ja börja jibba i år. Och ja sätter rail o jag kan hoppa lite hyffsat men 360 kommer snart.

520 e nog svårt asså....försök komma lite mer snurr....520 de e bra ..prova 270 i big jump o varför inte 450 elelr 640 när du ändå e igång?

hahaha. shit, vad spelar det för roll vilken ålder man har? ojojoj.. du har nog fått en liten skev bild av det hela.
jag är 16, började åka skidor då jag var väldigt liten men jibb kom först för i slutet av förra säsongen.

det är ju nästan patetiskt att ifrågasätta om det är för sent.

alldrig försent! tänk på de proffsen som kör ida... te.x jon, windstedt... troru att dem började jibba vid när dem va 5? de började jibba typ när dem va 15-16 typ... eller har ja fel?

Senast ändrad:
Det funkar bara om man gör som ryska gymnaster, plockas till internat när man lärt sig gå, drillas sönder och vinna X-games när man är 9 bast, sen kan man dö, lycklig och övertränad som 12åring.

alldeles försent, du har inte en chans att bli något det är bara att ge upp direkt.

hahaha för sent när man är 12! värsta jag hört. Jag var 17 när jag började och det är alldeles för sent däremot.

Tillbaka
Topp