Försent att börja jibba vid 12?
Vet vi när du kommer sätta 540?granat-hamberg sa:asså när jag menar försent så menar jag att typ att inte kunna 520 när man är 15 eller 520 Cork 720. min kompis sätter 520 Mutegrab x(
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vet vi när du kommer sätta 540?granat-hamberg sa:asså när jag menar försent så menar jag att typ att inte kunna 520 när man är 15 eller 520 Cork 720. min kompis sätter 520 Mutegrab x(
Om du inte visste det så är muten ett relativt gammalt trick som några puckelåkare uppfann för länge sen.true sa:jag tror inte Muten var uppfunnen när Jon Olsson var 12 år
ok, jag var ju då också extraordinärt seriös.Noamaan sa:Ljugarbänken!Ewasx sa:ööh jag börja typ i förrgår och drar 9:a och b-flip nu så jag skulle inte säga att det är försent
samma här,Palovaara sa:haha, jag börja seriöst i år och jag är 14 så:D
fan vad gryymt med 520 mute ;Dgranat-hamberg sa:asså när jag menar försent så menar jag att typ att inte kunna 520 när man är 15 eller 520 Cork 720. min kompis sätter 520 Mutegrab x(
hur vet du att han börja sent? när tj va 16 vann han us open big air.RHillblom sa:tj schiller började sent, han är ju som han är hEHE
i filmen : "In the search of steeze" har jag för mig att han sa de.N9nthward sa:hur vet du att han börja sent? när tj va 16 vann han us open big air.RHillblom sa:tj schiller började sent, han är ju som han är hEHE