Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är det någon nackdel med rocker?Ahlback sa:Själv skulle jag inte satsa på en rocker-skida, då det inte gör mycket skillnad om man är yngre och åker mest i svenska förhållanden.
Går i samma tankar som TS och funderade själv på Gotama jr till min dotter. Förstår inte riktigt vid vilka förhållanden, och vid vilken ålder som rocker skulle vara mer eller mindre lämpligt!?Ahlback sa:Det sa jag inte
Bara att jag inte skulle satsa på det då hon troligtvis kommer åka i svenska förhållanden.
Visst, rockers är oftast "lättare" att svänga med, men till en 11 årig tjej skulle jag skaffa en skida utan rocker.
Menade karvar bra, inte mycket.Ahlback sa:Jag säger bara det jag skulle skaffa om jag hade en dotter.
Om din dotter åker mycket i offpist och karvar mycket, så visst, då är nog Gotama bättre. Men om hon inte gör det, så skulle jag skaffa ett par Coda eller liknande.
Det går att redigera egna inlägg...Ahlback sa:Menade karvar bra, inte mycket.Ahlback sa:Jag säger bara det jag skulle skaffa om jag hade en dotter.
Om din dotter åker mycket i offpist och karvar mycket, så visst, då är nog Gotama bättre. Men om hon inte gör det, så skulle jag skaffa ett par Coda eller liknande.