Förslag på Tall tees 98+ ?

• Trådstartare Trådstartare SDemmoth
  • Start datum Start datum
S

SDemmoth

Guest
kolla om ni kan ge förslag på tall tees som är 98 + och kostar ca 100-200 ?

OKrantzen sa:
linder sa:
OKrantzen sa:
topstreetwear.se har väll några som är 98+ tror jag...
topstreetwears 6xl är väl ändå 96cm . . .

www.edoggo.com har 100 , 105 samt 110 om någon av hans modeller faller i smaken
http://www.topstreetwear.com/system/search/product.asp?id=12981&rnum=34
denna är 99cm
wopisie... kollade helt enkelt några för få :P men tror nog trådskaparen ville ha längre än 99 också.

men har du testat deras tall tee då? dem är S/L storlekar, dvs att en small är lika lång som en large på den vanliga stora tröjan

Jag har ett förslag: kolla på långklänningar på H&M eller nåt, många modeller ger ju bra rörelserum för benen också! ;)

Eller köpt helt enkelt ett GoreTex SoftShell-ställ och se ut som en skidåkare i backen istället för som något grupptrycksoffer!!

Kalle_Bern sa:
Jag har ett förslag: kolla på långklänningar på H&M eller nåt, många modeller ger ju bra rörelserum för benen också! ;)

Eller köpt helt enkelt ett GoreTex SoftShell-ställ och se ut som en skidåkare i backen istället för som något grupptrycksoffer!!
+1000000

Kalle_Bern sa:

Jag har ett förslag: håll dig till freeride avdelningen och dissa mode och jibb.

http://www.jibbshop.se/ <- har nocopy tees för 299kr

L = 102cm
XL = 110cm
XXL = ... god knows that!

Jag tror att det finns en massa bra alternativ på top street wear. Tror att dom är rätt så snygga och helt ok priser på också. Gå in på deras hemsida!

Kalle_Bern sa:

Men shiit, sluta h8ta:o
Det är väl hans eget val om han vill åka runt med en t-shirt till knäna !
Håll dig till ditt istället.

Kalle_Bern sa:

det är ju fan du som faller för grupptrycket och åker omkring i GoreTex? Alla har ju GoreTex? sluta va så mainstream och kom med något eget? dessutom vill man inte se ut som det du kallar 'skidåkare' om man har lite mer ungdomlig stil... sluta klaga på andra, om du inte klarar det kan du sluta besöka freeride äru snäll :)

Tillbaka
Topp