S
SDemmoth
Guest
Förslag på Tall tees 98+ ?
kolla om ni kan ge förslag på tall tees som är 98 + och kostar ca 100-200 ?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
topstreetwears 6xl är väl ändå 96cm . . .OKrantzen sa:topstreetwear.se har väll några som är 98+ tror jag...
http://www.topstreetwear.com/system/search/product.asp?id=12981&rnum=34linder sa:topstreetwears 6xl är väl ändå 96cm . . .OKrantzen sa:topstreetwear.se har väll några som är 98+ tror jag...
www.edoggo.com har 100 , 105 samt 110 om någon av hans modeller faller i smaken
wopisie... kollade helt enkelt några för få :P men tror nog trådskaparen ville ha längre än 99 också.OKrantzen sa:http://www.topstreetwear.com/system/search/product.asp?id=12981&rnum=34linder sa:topstreetwears 6xl är väl ändå 96cm . . .OKrantzen sa:topstreetwear.se har väll några som är 98+ tror jag...
www.edoggo.com har 100 , 105 samt 110 om någon av hans modeller faller i smaken
denna är 99cm
+1000000Kalle_Bern sa:Jag har ett förslag: kolla på långklänningar på H&M eller nåt, många modeller ger ju bra rörelserum för benen också!
Eller köpt helt enkelt ett GoreTex SoftShell-ställ och se ut som en skidåkare i backen istället för som något grupptrycksoffer!!
Jag har ett förslag: håll dig till freeride avdelningen och dissa mode och jibb.Kalle_Bern sa:Jag har ett förslag: kolla på långklänningar på H&M eller nåt, många modeller ger ju bra rörelserum för benen också!
Eller köpt helt enkelt ett GoreTex SoftShell-ställ och se ut som en skidåkare i backen istället för som något grupptrycksoffer!!
Men shiit, sluta h8ta:oKalle_Bern sa:Jag har ett förslag: kolla på långklänningar på H&M eller nåt, många modeller ger ju bra rörelserum för benen också!
det är ju fan du som faller för grupptrycket och åker omkring i GoreTex? Alla har ju GoreTex? sluta va så mainstream och kom med något eget? dessutom vill man inte se ut som det du kallar 'skidåkare' om man har lite mer ungdomlig stil... sluta klaga på andra, om du inte klarar det kan du sluta besöka freeride äru snällKalle_Bern sa:Jag har ett förslag: kolla på långklänningar på H&M eller nåt, många modeller ger ju bra rörelserum för benen också!
Hoppas du driver. Hur som helst, svaret är "ja".OssKaaR sa:Är det okej att köpa edoggo om man är snowboardåkare?????
Skojar du? Klart han inte får! Han e ju brädåkare , det står ju tillomed att brädåkare inte får köpa eDoggo tröjor...Madeon sa:Hoppas du driver. Hur som helst, svaret är "ja".OssKaaR sa:Är det okej att köpa edoggo om man är snowboardåkare?????
vart står det att man inte får?G-L sa:Skojar du? Klart han inte får! Han e ju brädåkare , det står ju tillomed att brädåkare inte får köpa eDoggo tröjor...Madeon sa:Hoppas du driver. Hur som helst, svaret är "ja".OssKaaR sa:Är det okej att köpa edoggo om man är snowboardåkare?????
Hahaha hoppas du skojjarOssKaaR sa:vart står det att man inte får?G-L sa:Skojar du? Klart han inte får! Han e ju brädåkare , det står ju tillomed att brädåkare inte får köpa eDoggo tröjor...Madeon sa:Hoppas du driver. Hur som helst, svaret är \"ja\".
the hillariousness!vickeolofssoon sa:Hahaha hoppas du skojjarOssKaaR sa:vart står det att man inte får?G-L sa:Skojar du? Klart han inte får! Han e ju brädåkare , det står ju tillomed att brädåkare inte får köpa eDoggo tröjor...![]()