första snön,

dif_89

Ny medlem
första snön,
Vad är det första ni ska göra i snön när den kommer? om den nu inte redan har kommit:P själv så blir det nog första bästa railet tror jag

PEACE!

Senast ändrad:
första snön,
Se till att det jäkla förbannelsen försvinner och jag hoppas att jag slipper se nån mer på hela vinter! Hoppas det blir en vinter utan snö!!!!!!

första snön,
hasse. varför är du medlem på ett skidcommunity om du inte gillar snö? asså, det verkar lite konstigt. du kanske får rikskuponger eller nåt?

första snön,
Ja me tanke på dina andra inlägg så vet man inte alls juh

Senast ändrad:
första snön,
haha, du är rolig du. rätt dålig comeback för att vara skrivet av en kille med mer än 30 år på nacken :)

Senast ändrad:
första snön,
cederholm sa:
haha, du är rolig du. rätt dålig comeback för att vara skrivet av en kille med mer än 30 år på nacken :)
Comeback?? Här behövs ingen comeback..

Fast nu börjar det verka pajkastning....

Vad jag skall göra då?? Jo jag flyttar till Schweiz om en månad och skall vara där och åka skidor tills i maj sen åker jag upp till Gränsen en månad. Så jag får väl ihop mina 200 dagar i år igen!!

Senast ändrad:
första snön,
Hasse sa:
Comeback?? Här behövs ingen comeback..

Fast nu börjar det verka pajkastning....

Vad jag skall göra då?? Jo jag flyttar till Schweiz om en månad och skall vara där och åka skidor tills i maj sen åker jag upp till Gränsen en månad. Så jag får väl ihop mina 200 dagar i år igen!!
okej, precis det där jag menade. trevlig kväll.

första snön,
jag ska dra till nån videoaffär och hyra en film.. sen ska jag dra ner alla gardiner så att man slipper se fanskapet:S!

Tillbaka
Topp