Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
wordPizzaaugust sa:käka popcorn o ta fram strykjärnet
Där har vi det. Word.cederholm sa:hasse. varför är du medlem på ett skidcommunity om du inte gillar snö? asså, det verkar lite konstigt. du kanske får rikskuponger eller nåt?
WooooordRege sa:Japp jag vet.. Men jag förstog att det va ironi ändå.
HAHAHHAHAHAH! tror du jag var seriös eller? fy fan vad kul. nu ska jag skratta en timme.Hasse sa:Läs vad det står under min text då??
IRONIN FLÖDAR!
Ni vet vad ironi är vad??
WORD.snomannen sa:klä av mej naken å springa ut på gårn å göra snöänglar :D
Comeback?? Här behövs ingen comeback..cederholm sa:haha, du är rolig du. rätt dålig comeback för att vara skrivet av en kille med mer än 30 år på nacken![]()
okej, precis det där jag menade. trevlig kväll.Hasse sa:Comeback?? Här behövs ingen comeback..
Fast nu börjar det verka pajkastning....
Vad jag skall göra då?? Jo jag flyttar till Schweiz om en månad och skall vara där och åka skidor tills i maj sen åker jag upp till Gränsen en månad. Så jag får väl ihop mina 200 dagar i år igen!!
Hasse 32 år var på internet när ArtistY var 4 år. Och skulle kunna vara pappa till dig!ArtistY sa:Hasse 32år skriver: ;p
w0rdcederholm sa:haha, du är rolig du. rätt dålig comeback för att vara skrivet av en kille med mer än 30 år på nacken![]()
word.mans1 sa:
Btw.. orka heta dif_89:Sadd-e sa:jag ska dra till nån videoaffär och hyra en film.. sen ska jag dra ner alla gardiner så att man slipper se fanskapet:S!