Forts. liten undersökning!

Giro

Ny medlem
Hej!

I en tråd här på FR så frågade en kille vad folk gjorde på sommaren...https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=28483&p=1#r168621

Som ni kanske ser så e det en del som har svarat Golf, varav en av dom e jag.

Så jag tänkte kolla hur hög(låg) Handicap standarden är bland golfarna här på FR?

Ni kan gärna skriva erat mål för sommaren.

Själv har jag 19hcp och funderar på att nå 12, 14 i hcp i slutet av sommaren.

//Johannes

spelar inte golf .. men hört att jacob ligger nånstans runt 15 ?

finns nog många som inte vågar säga att de spelar golf dock

lycka te

Jag ligger på 36, dock lirade jag en runda så jag sänkte mig till 30, men den registrerade ajg aldrig... Hehe, skitdumt, jag vet! Har varit lite så och så med jordbrukandet men ska väl försöka göra slag i saken denna sommar och jag vet att jag klarar mycket bättre än 30, så jag siktar nog på 20!

14 har man då haha! Har dock inte spelat på två år nu förutom en tävling förra sommaren om jag inte minns fel ..

36 nyss fått grönt kort och inte hunnit spela upp(ner) mig...

jag vet inte ens vad jag har för hcp, antar att det är det man börjar med(?). Spelar mest för att det är slappt osv

Började i höstas, har nu 28hcp, siktar på att komma en bit under 20 tills nästa års vårträning =)

jag spelade när jag var ung och dum, sen insåg jag att det finns väldigt mycket viktigare och mer meningsfulla saker än golf!

Jag hade 24 när jag slutade, börjar bli lite sugen att ta upp det igen fast då måste man nog lura tjejen att börja annars tar det nog upp för mycket tid i ett fullt schema..

Tillbaka
Topp