Forum för oss som inte kommer iväg!

Gurra-G

Ny medlem
Tjena.
Finns det något forum för alla oss som av olika anledningar inte kommer iväg under en säsong. Som jag som drog av korsbandet förra vintern och därför blir tvungen att sitta i Stockholm hela vintern p.g.a operation. Skulle vara skönt att träffa några liksinnade som kunde förgylla tillvaron något. Om det nu inte finns ett sådant forum, kan ni vara snälla att ordna?
Tjena så länge

///Gustaf

Det kan jag också behöva. Jag har dragit igång med examensarbete och arbetsgivaren, eller vad man nu kallar det, vill ha mig här på heltid och betalar dessutom lön för arbetet (inte hög, men ändå tillräckligt för att man ska känna sig lite onyttig vid frånvaro). Nu när alla kompisar har spikat avfärd mot bergen inom någon vecka blir man kvar här hemma i all seriös misär. Det här är fan den svåraste tiden på året om man inte drar iväg.

Ska vi ordna en krisgrupp? Om bara problemet belyses tror jag att staten omgående ställer upp med ett helt gäng kufiska psykologer med imma på glasögonen.

Nu har ju jag iofs fördelen av att "bara" ha ett färskt diskbråck i nacken och ganska hela knän :), vilket gör att jag kan iaf åka lite lugnt i dom lokala anläggningarna. Just för stunden när man åker försvinner iaf värken i magen.

krisgrupp skulle nog var något! Kommer med lite tur kunna åka lite i slutet på mars, men allt hänger på om sjukvården spelar sina kort rätt.

Det skulle vara något.. Hade tänkt att inviga min mantra imorron i ramis, men nej. Blödning i njuren pga av jävla cpfeifhewuofgwuo%/(¤(¤/¤/%(/))((%)/)¤//¤(/¤(%((%/)()/%(/%) hockeyspelare satte stop för det. Det värsta är att hela familjenb ska upp och dom lovar att ringa varje dag för att skryt.. Känns som om jag lika gärna skulle kunna bryta ihop, men nu ser jag ju att det finns ni som har det värre....

Usch ja... Sitter nere i söder och lider jag med...
För lite drygt en vecka sen sen hoppade jag på tåget mellan hbg och Lund och stötte på fem gamla polare, fullpackade med väskor och skidbagar, på väg ner till St Anton...
Det var en riktig ångestresa, hade lust att bara sitta kvar på tåget och fortsätta neråt...
Men det gjorde jag inte...

Bör tillägga att jag tidigare imorse hörde att några av dem kommit hem... tydligen omöjligt att få jobb... Stackare...

Vilket runk att sitta i Sverige en hel vinter!
Men va fan det är ju inte så mycket vi halta och lytta kan göra åt saken. Man kan ju inte hålla på och tycka synd om sig själv en hel vinter (även om jag har stor lust).

Kan man träffa några rekko säsongsmänniskor så går det nog att rocka lite här hemma också.
Ok, det jävligt nice att ta ett par öl på krogen och veta att utanför dörren finns ett berg på några tusen meter, men efter några shot är allt ganska dimmigt ändå. Har man då lite sköna människor i närheten gör det inte så mycket, just för stunden, att det är en trist svensk stad utanför dörren.

Synd bara att alla verkar vara spridda vind för våg. Hade hoppats på lite bättre gensvar, måste finns fler som åker så mycket on the edge att de gör sig illa lite då och då.....?

Ja ja får väl ge det hela en chans och se hur det går.

Keep in touch!

moahahahahahahahahahahahah!!!!!!!
Hälsningar från oss coola säsongare under tom dooleys pub i anton.

liniss
fladvad
hedlundmannen
wannaberocker
duja
ozzy
tezz

en gång idag. åkte jag skidor de va jääääte nice! å vet ni vad förra helgen va de snö över knäna! vilket helvete!

Tillbaka
Topp