Forum Recon -161 ?

Recon

Ny medlem
Forum Recon -161 ?
Har hört att många tycker illa om forum... Har nyligen köpt en Forum Recon -161, den är skit skön... varför tycker alla så illa om forum?

Forum Recon -161 ?
jag gillar inte hypen runt forum.. många säger "fan forum är såå jefvla sjysst, jag bara måste ha en sån".. men det va värre förr när det va mera fokus på "forum8"..

för mig personligen så betyder inte forum nåt för mig, forum säger mig inte mkt om du förstår.. jag har aldrig ens tänkt på att köpe en forumbräda, det är säkert skitbra grejjer, men forum tilltalar inte mig..

sen gillar jag inte deras slidingsystem, litar inte på det..

mvh/daniel

Forum Recon -161 ?
De gör bra brädor, that´s it, visst har de blivit hypade men så blir det när det kommer nya märken som gör bra brädor. Du har gjort ett bra val, valde själv mellan en recon och en B. Clash, det blev burton till slut men det har väl bara med min märkesfixering att göra. Du blir nog supernöjd med din bräda.

mvh / micke

Forum Recon -161 ?
När folk säger att de inte gillar Forum menar de allra flesta att de inte gillar hypen kring märket som varit rätt så stor i några år och det är ju inte så mycket att bry sig om.

Däremot finns det en hel del som haft problem med brädor som går sönder och bindningar som glider i monteringssystemet, men det kan ju bara vara otur, eller?

Köp en och skit i vad folk säger!

Forum Recon -161 ?
När jag valde bräda stog det mellan en forum recon och en nitro punisher. jag gillade dom lika mycket så jag fick liksom dra lott och då blev det nitro.. forum gör sjukt bra brädor, har alltid gillat dom å kommer alltid att gröra det också.. så tveka inte på att köpa en forum.

Forum Recon -161 ?
jag kör på en recon - 158 -04 och funderar på att sälja den då jag haft en hel del otur med den. Men forum i sig är inte alls dåligt.. jag kör rätt ofta på min gamla Jeremy Jones Pro modellen från -01 som har I-lock.. ett av de första i-lock systemen, och det har aldrig svikit mig. Nog för att det har glidit till någon gång.. men det var mitt fel och inte brädans. I love my Jeremy (L). Varför jag haft otur med reconen är för att tailen är hårdare än nosen och det har jag haft svårt att vänja mig vid när det gäller parkåkningen, många rulltulltar tack vare för mjuka switchlandningar och sånt. Men forum rockar sthlm. ps. hypat skit är ballt! ds.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp