Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Tjenare, ville bara veta om det går köra offpist med med afterbang? vet att dom är sämst när det gäller pudersnö, men när jag mena offpist så tänkte jag på småvägar i skogen bredvid backen
Skulle vara bra om ni kunde tipsa en bra längd till mig också
Om du kör mestadels i parken och bara vill leka runt lite ibland i skogen så funkar de. Är själv också 180 och tror att jag skulle ha valt de som är 177, men om du vill att de ska funka lite bättre i offpist kan du ta 184:an!
Okej, ca 85-90% kör jag i parken, men tänkte att jag skulle försöka ha skidorna ett tag och jag växer ju fof så det var därför jag blev osäker mellan 177 och 184:an. Tänkte bara så det inte blir helt knas om man har 4 cm längre
förra året hade jag skidor som var 15-20 cm för korta så är ganska van med korta skidor så det kommer kännas konstigt med långa nu