Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Thanks, den heter turbulence - blood dem outcalle9 sa:va heter låten? skön film:D
Jaaaa ;D Man tager vad man havererykah sa:hah vilken fantasi du har, hoppa från lekstugan ner på studsmattan haha :D men det är bra!
schyst film.
tack för mig
Erica
Mm men som du säger så har jag ett par baggy brallor. Jag vill helst inte ha dom när jag railar jag vill liksom inte pajja dom såhär på försäsongen.. Känns lite dumt.jeppenator sa:pretty fint fredrik.. som du säger så kanske du borde ordna lite större byxor.. men du har nog ett par andra är dom som är me på nått klipp?
synd att dendär låten är så uttjatad bara..
peace
Okeyokey, tack för kritiken, jag tar åt mig av den och jag ska göra det bättre nästa gångHuggybear sa:helt okej film, bra åkning men har några tips:
- skippa bilden på din rodeo 5, det blir inget flow i filmen när den stannar upp helt plötsligt.
- det hade räckt med 1 lekplats backflip.
- på studsmatte-klippen kunde du klippt så att man sluppit se 3 hopp innan du gör tricket, det ger också skönare flow.
men som sagt, bra åkning, bara vissa saker i redigeringen som kan bli bättre.
peace out.
naaajs ;Dbrum sa:jag åker snowboard men lyckades se hela filmen. det är nog ett gott betyg.. =)
?9Ward sa:
Skidor brukar inte bara gå av.. då måste du pressa som fan för å knäcla domJonteha sa:Skön film, men har en fråga, såg du hade ett par K2 Fujative på sista klippet?
Går dom bra att gå upp på nosarna med, eller är det risk för att dom går av?
wordjeppenator sa:Skidor brukar inte bara gå av.. då måste du pressa som fan för å knäcla domJonteha sa:Skön film, men har en fråga, såg du hade ett par K2 Fujative på sista klippet?
Går dom bra att gå upp på nosarna med, eller är det risk för att dom går av?