JoelBitar
Medlem
Fredriks skidfilm
aaaDeespin sa:om man tittar på den här filmen nu igen så ser man att du har utvecklats en del i din nya film![]()
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
aaaDeespin sa:om man tittar på den här filmen nu igen så ser man att du har utvecklats en del i din nya film![]()
När får man se den filmen då :D?fredrik_p sa:aaaDeespin sa:om man tittar på den här filmen nu igen så ser man att du har utvecklats en del i din nya film![]()
Och sen jag gjorde klart den nyaste filmen har jag utvecklats ännu mer. Sätter numera sw cork 5, backflip och sånt skit i corner nu också.
den finns ju i forumet..An-ton sa:När får man se den filmen då :D?fredrik_p sa:aaaDeespin sa:om man tittar på den här filmen nu igen så ser man att du har utvecklats en del i din nya film![]()
Och sen jag gjorde klart den nyaste filmen har jag utvecklats ännu mer. Sätter numera sw cork 5, backflip och sånt skit i corner nu också.
Aha trodde det var en nyare film än den som e utlag i forumet...Deespin sa:den finns ju i forumet..An-ton sa:När får man se den filmen då :D?fredrik_p sa:aaaOch sen jag gjorde klart den nyaste filmen har jag utvecklats ännu mer. Sätter numera sw cork 5, backflip och sånt skit i corner nu också.
Du hörde väl vad jeppenator sa? :p Det ska mycket till om dom ska gå av..Jonteha sa:Du Fredrik, vet att jag ställde den här frågan tidigare, men jag skulle vilja ha ett svar av dig som vet hur mjuka skidorna är. Kan man gå upp på nosarna med K2 Fujative skidor eller finns det en risk för att dom går av? btw nice jibb![]()
turbulence - blood dem outk2-fujative sa:vad heter låten?????