Freeradicals

OscarohGren

Ny medlem
Freeradicals
Tjenare, äre nån som skulle kunna säga musiken i Freeradicals 1 tror jag att det är?? Det e väl nån Looptrooplåt när dom e i Kläppen som jag gärna skulle vilja veta =D

Freeradicals
vet bara en låt som varit med i deras filmer, har av nån anledning etsat sig fast, men jag rätt säker på att long arm of the law (looptroop) är med. men vet inte vilken film.

Freeradicals
Vet att Promoe-Theese walls dont lie är med i "Free Radicals Serious", och Promoe och Looptropp är väl i princip samma medlemmar om jag inte har fel?

Freeradicals
Iceblue sa:
Vet att Promoe-Theese walls dont lie är med i "Free Radicals Serious", och Promoe och Looptropp är väl i princip samma medlemmar om jag inte har fel?
Promoe är en artist som också är med i looptroop. Många i looptroop gästar dock på hans skivor

Freeradicals
Låtlistan från Free Radicals 1:
Infinite mass - intro
mary beats jane - cradlewake
boogaloo - rhythm and ryhm
sound `n space - tell me now
tdc-posse - all da praise
mary beats jane - pure
hellacopters - gotta get some action
Satanic Surfers - evil

Freeradicals
i white trash kör väl jon olsson o henke w till looptroop - dont hate the player hete the game, eller vad den heter

Freeradicals
Har gjort lite research på just det här med musiken i Free Radicals. Looptroop (eller Looptroop Rockers som dom numera heter) har haft med två låtar i Free Rads genom åren:
Long Arm of the Law i 2001 - A Ski Odessey och Don't Hate the Player i White Trash.

Tillbaka
Topp