OscarohGren
Ny medlem
Freeradicals
Tjenare, äre nån som skulle kunna säga musiken i Freeradicals 1 tror jag att det är?? Det e väl nån Looptrooplåt när dom e i Kläppen som jag gärna skulle vilja veta =D
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Den är med i FR 3 - A ski odysséLee-nus sa:vet bara en låt som varit med i deras filmer, har av nån anledning etsat sig fast, men jag rätt säker på att long arm of the law (looptroop) är med. men vet inte vilken film.
Promoe är en artist som också är med i looptroop. Många i looptroop gästar dock på hans skivorIceblue sa:Vet att Promoe-Theese walls dont lie är med i "Free Radicals Serious", och Promoe och Looptropp är väl i princip samma medlemmar om jag inte har fel?
Okej det är så det är assåJarle sa:Promoe är en artist som också är med i looptroop. Många i looptroop gästar dock på hans skivorIceblue sa:Vet att Promoe-Theese walls dont lie är med i "Free Radicals Serious", och Promoe och Looptropp är väl i princip samma medlemmar om jag inte har fel?