Freeride app

Freeride app
Tja!

Skulle det inte vart mega fett med en freeride app? Medlemmar kan då checka in på freeride när som och man marknadsför och "bygger" ut hemsidan mer då! Känner bara positiva vibbar av en app! Skulle bli så enkelt.

Mvh Oskar

Freeride app
Redan idag kan du göra i sort sett allt med mobilversionen av Freeride som du kan göra via datorn. Testa och surfa in på www.freeride.se med mobilen.

Men en App skulle så klart kunna tillföra andra nya funktioner som t.ex notifieringar. Var det något sånt du tänkte på?

Freeride app
johan sa:
Redan idag kan du göra i sort sett allt med mobilversionen av Freeride som du kan göra via datorn. Testa och surfa in på www.freeride.se med mobilen.

Men en App skulle så klart kunna tillföra andra nya funktioner som t.ex notifieringar. Var det något sånt du tänkte på?
Exakt, det är ju också ett plus!

Freeride app
Men så är det med alla hemsidor, dom hänvisar till deras hemsida på internet med allt blir ju smidigare med en app, enkelt att komma in och appen kanske inte innehåller allt som deras hemsida har.

Freeride app
Skulle vara riktigt gött med en freeride app för av någon anledning kan jag inte logga in på mitt konto i mobilen då det står att det är fel lösenord/användarnamn. Någon annan som har samma problem?

Freeride app
Hade varit helt grymt med en app :)
Jag orkar aldrig logga in vi mobilen så är nästan aldrig inne på sidan länge tyvärr
Men skulle helt klart va inne några finger i väckan om det fans en app

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp