Dr_Snow
Ny medlem
Freeride - buggrapporter
Oh yes... https://web.archive.org/web/19981202024337/http://freeride.nu/Joye sa:För övrigt är det kul med ny design, någon som orkar länka en cashad freeride.nu från 99?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Oh yes... https://web.archive.org/web/19981202024337/http://freeride.nu/Joye sa:För övrigt är det kul med ny design, någon som orkar länka en cashad freeride.nu från 99?
Oops. Bra påpekat nu är det ändrat.PhatFred sa:"Timme" förkortas "h", inte "t" (forumtrådslistan)
yr.noBlidee sa:Gillar den nya väderrutan där man kan välja 3 orter att bevaka men var hämtar ni vädret ifrån?
Det hade blivit något knas när artiklarna flyttades över till nya sajten. Men nu ska de gamla länkarna för köpguiderna att fungera igen. Här är en direktlänk:Gomorran sa:Kommer inte in på Köpguiderna. Söker på köpguide och hittar själva artiklarna men när man sedan trycker på dem så står det "page not found".
Nån annan som har liknande problem med ovan nämnda eller andra artiklar?
Håller helt med på detta. Egentlige inte en bugg men tycker absolut att det ska finnas i ett forum...Primary sa:ingen bug men kanske kan vara en grej man kan lägga in!
"Citera flera", nu kan man ju endast citera en person i ett inlägg, men denna funktion möjliggör att kunna svara på flera personer i ett och samma inlägg. Vet att Sweclockers forumet har den funktionen om ni vill kolla lite hur den funkar!
Jag tror jag förstår vad du menar. Om du klickar på den lilla Freeride-loggan i sidfoten så kommer du överst på sidan, är så du menar? var är bästa placeringen av länken?Jarle sa:Inte en buggrapport men skulle det inte kunna dyka upp en liten "tillbaka till toppen" under det sista inlägget på varje sida? Eller är det ett stort projekt? Nej, jag vill inte ha omvänd ordning på inläggen.
samma problem här, vissa klipp funkar brajcca sa:Kanske bara är jag eller så kanske någon redan har skrivit det, men jag kan inte kolla på några videoklipp. Det händer inget när man trycker play.
Ja, precis, fast bara komma till toppen av den sidan man är på, så man slipper scrolla hela vägen upp igen för att kunna klicka på "Nya inlägg". Längst till vänster på samma rad som sidnummerna är på, eller någonstans i den trakten?johan sa:Jag tror jag förstår vad du menar. Om du klickar på den lilla Freeride-loggan i sidfoten så kommer du överst på sidan, är så du menar? var är bästa placeringen av länken?Jarle sa:Inte en buggrapport men skulle det inte kunna dyka upp en liten "tillbaka till toppen" under det sista inlägget på varje sida? Eller är det ett stort projekt? Nej, jag vill inte ha omvänd ordning på inläggen.
Det var det här jag menade. Oavsett hur bra Olov och Felkan är, är det verkligen intressant att se länkbild fyra resp. tre gånger? Är det inte bättre att få se fem andra exempel på nygillade filmer?PhatFred sa:Om man sorterar videos på nyligen gillade läggs varje "gillning" upp i listan. Varje film kan alltså vara med ett antal ggr i listan, det verkar väldigt onödigt! Jag tycker att bara senaste gilla-tillfället borde registreras i sorteringen.

Håller helt med dig. Den ändringen kommer.PhatFred sa:Det var det här jag menade. Oavsett hur bra Olov och Felkan är, är det verkligen intressant att se länkbild fyra resp. tre gånger? Är det inte bättre att få se fem andra exempel på nygillade filmer?PhatFred sa:Om man sorterar videos på nyligen gillade läggs varje "gillning" upp i listan. Varje film kan alltså vara med ett antal ggr i listan, det verkar väldigt onödigt! Jag tycker att bara senaste gilla-tillfället borde registreras i sorteringen.
[url]https://www.freeride.se/img/photo/n/cd07dcbbdec48e5aef09d52e46f94f90.jpg[/url]
När vi ändå är inne på detta så hade de olika kategorierna varit nice att ha i droppen från foto och film. Ett knapptryck mindre i navigeringenPhatFred sa:En annan Intebuggmengärnaförändring:
När man går upp i rubrikraden får det gärna komma en dropplist under Prylar, precis som under Artiklar och Forum. Får ju bli flera rader iofs...
+1Jarle sa:När vi ändå är inne på detta så hade de olika kategorierna varit nice att ha i droppen från foto och film. Ett knapptryck mindre i navigeringen
EDIT: och på prylar (skidor, pjäxor, bindningar osv), köp & sälj (köpes, säljes, bytes?), skidorter (europa, nord amerika, asien, osv?) och bloggar (medlemsbloggar, fokusbloggar, teambloggar?)
Mjo... Så gjorde min skärmdump här ovanför utan vidare.Franklin sa:Edit 2: Man kan lägga till en url till en bild, men funktionen att välja en fil på datorn som både läggs in i forumposten och samtidigt laddas upp till fotoalbumet finns inte kvar.
Vilken webbläsare använder du? är det på desktop eller i mobilen?jcca sa:Kanske bara är jag eller så kanske någon redan har skrivit det, men jag kan inte kolla på några videoklipp. Det händer inget när man trycker play.
Safari på macbook pro, men det är endast vissa klipp som inte funkar. Några klipp har jag inga problem alls medjohan sa:Vilken webbläsare använder du? är det på desktop eller i mobilen?jcca sa:Kanske bara är jag eller så kanske någon redan har skrivit det, men jag kan inte kolla på några videoklipp. Det händer inget när man trycker play.
Ok. Länka gärna ett videoklipp så ska jag kolla på det.jcca sa:Safari på macbook pro, men det är endast vissa klipp som inte funkar. Några klipp har jag inga problem alls medjohan sa:Vilken webbläsare använder du? är det på desktop eller i mobilen?jcca sa:Kanske bara är jag eller så kanske någon redan har skrivit det, men jag kan inte kolla på några videoklipp. Det händer inget när man trycker play.