Freeride kondom?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

ChuckHorris

Ny medlem
Freeride kondom?
Ganska dum tråd jag vet. Men just det är viktigt att skydd sig när man har samlag cch det vore kul att kunna köpa freeride kondomer o visar att man tänker inte bara på sex hela tiden... utan att man har andra intresse också.:D (nu kommer jag säker blir avstängd här) Men fatt att man drar fram en freeride condom som har en fett bild på nån som gör en sw 12:a skulle vara ganska insane...

Vad tycker ni?

See yaaa

Freeride kondom?
Haha öhm sen när sitter man o tittar på kondomer? ;D

Freeride kondom?
Regiina sa:
Haha öhm sen när sitter man o tittar på kondomer? ;D
du ingen aning faktiskt. Det är aldrig sent att börja med det du.. Tänkte bara på safe sex. Kankse mindre antal som får barn/sjukdom bland freeriders. Man blir sugen att använda den, eftersom den är såååå coolt....

see yooo. Hope next time with a freeride condom for safe sex ....:)

Freeride kondom?
inte så ofta man ser att en sw 12:a på bild asså ! kan lika gärna göra en 180 truck :D

Freeride kondom?
ehh.. tycker att det är en onödig idé för det är väl bara gå runt o sprida att du har andra intressen än sex!

Freeride kondom?
thecalle sa:
ehh.. tycker att det är en onödig idé för det är väl bara gå runt o sprida att du har andra intressen än sex!
ja kankse det.. Men grejen är att jag tycker att safe sex är ändå hela poängen med det. O att du visar en del av din personlighet samtidigt som du har kul...

Freeride kondom?
Freeride kondom?
Skulle vara super fett! Jag skulle lätt köpa.

Freeride kondom?
hur ser man att han gör sw 12 då? tänk om han bara gör 180 saftey i gröna, då blir det inte så hifi

Freeride kondom?
hahaha skidåkning och andra intressen är väll de sista man tänker på när man knullar.. vafan haha

Freeride kondom?
hahahahah fyfan vikken bra idee!1
Den måste vara baggy, åsså ska man kunna ha häng på den, och någonslags tall-condom som hänger ut i matchande färg.

Freeride kondom?
Railson sa:
hahahahah fyfan vikken bra idee!1
Den måste vara baggy, åsså ska man kunna ha häng på den, och någonslags tall-condom som hänger ut i matchande färg.
Hm, baggy kondom, troligen detta århundradets sämsta idé? ^^

Är kondomen inte tight så kan den trilla av/inte vara tät, och ja så vitt jag vet så förlorar kondomen hela sin vits till att existera då.

Freeride kondom?
Nu börjar det att spåra ur lite med förslag om olika Freeride saker...Kan väl lika gärna gå och köpa en vanlig i en affär.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp