Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
du skulle gärna vilja va me men du är för gamal,STORPOTATEN sa:Fan vicken skön tråd. Alla de hippaste, coolaste, ghettigaste och fjuniga små pubertetsynglen i en och samma tråd.
Resultatet kan som synes bara bli ett.
Här har ni ett hett tips fjunisar: http://plastpappa.com/~14is/portal.php
bukern är en gamal bunker där det stog ett tåg från andra världskriget.. men det tog de bort innan vi va så gamla att vi kunde va där.. annars e de bara en gamal krigs bunker!PeTTeN sa:H harlaut va vare för bunker du prata om
bunkern hahahaPeTTeN sa:okeej
brukar ni måla där eller
nope, men andra folk gör..PeTTeN sa:okeej
brukar ni måla där eller
säkert august säkert ;D AHHAHAHAHAHP_S_G sa:PErlan bara för du e på kharma o tömmer helrör.. jea jea perlan
.
då ska vi inte snacka om ekhagen jeaPeTTeN sa:perlan bor ju i värsta ghetot hjorthagen
Exakt. Det var alltså inte jag som låste tråden i teorin, utan alla andra användare som inte kunde hålla sig ämnet, nu sa du ju det själv? Sedan kan man ju alltid diskutera om "saker som är ghetto" verkligen har med skidåkning att göra? Jag trodde att skidåkning handlade om underställ, valla och kantteknik.jeppenator sa:bra svar dr.snow.. men hela ghetto tråden som jag å lee startade var juh till för att vi skrev en lista på vad vi tyckte va ghetto.. sen va det andra som kom å skrev onödiga inlägg.. det är juh inget som vi kan hjälpa.. kan man typ inte skicka en varning till dom eller nått å sen ta bort dom onödiga inläggen så att man faktist kan svara på våran fråga som var om det var nått vi missat i listan??
för forumet är väl endå till för å diskutera skidåkning och alld där omkring?..
aja.. det gör egentligen inte så mycket att ni bomma ígen den!..
puss å smek på er!