Freeride:s Elit (fixad)

• Trådstartare Trådstartare Ewasx
  • Start datum Start datum
E

Ewasx

Guest
Under alla dessa år på freeride (har haft en annan användare förrut men blev bannad) ungefär sedan slutet av 2003 så har jag och säkert många andra uppmärksammat en del personer som bör skrivas in i Freeride:s historia.

De är ständigt inloggade, tjatar på allt och alla och gör forum och kommentarer som ingen annan. Jag skulle vilja tacka för underhållande läsning om bla ironi under 2004.

Mina damer och herrar, här är enligt mig freeride:s sjukaste och bästa medlemmar:

Elit för att han fixade så att alla blev elit
Ewasx - Lidingöjibber

Gammeldagsspråkiga medlemmar
Glisseur
Hjalle_S
Hasse

extremt aktiva
Jeppenator Gesundtemä Fr-Elit fru: Titti540

Allas idol
JWester - armadaskis.com
HotDamnSara - Åre
hharlaut - Gangsta with da grillZ

Alla vill ha med gamlingarna
JCM
Mountainmain
Hitme
Ace -51 år

sköna personer
thom8
Huggybear - före detta känd som Fluffsurfarn
Ekdahl
Nojlas
JockeSki
Waster
L_ee - Åre

störande bannare samt varnare
Dr_snow (hehe klagar på allt och alla)

Rookie of the year
drakbabis

V.I.F - personer som blivit mogna och lämnat fr
pizzaaugust
BigAir

Bänkvärmare
pelle_jons

lägg gärna till medlemmar som borde bli sagda!

EDIT: Rösta gärna på den abslout genom tidernas bästa freeride medlem genom att längst ner på ert svar skriva personens användar namn med fetstil.

Typ så här:

bla bla bla bla bla bla bla bla

bla

jag röstar på Ewasx

Senast ändrad:
hah tack för att man får stå me på listan,

JockeSki eller vad han heter som alltid är arg å förbannat borde få va me:D

Cred till dessa ambitiösa, flitiga¨och påhittiga personer som inte ens skulle avbryta sitt skrivade på freeride, trots att pannkakan ligger vidbränd på spisen!
Cred!

haha, det där stämmer fan!

"De är ständigt inloggade, tjatar på allt och alla och gör forum och kommentarer som ingen annan."

stämmer iallafall på jeppenator ;) 2 minuter efter att tråden skrevs så snappade han upp det som trogen freerajdare ;D

Glisseur, Hasse, Mno, Ace, Mountain_Man,chrtur känns av de som fortfarande är aktiva på forumet som de givnaste på en sådan lista.

Frealsare sa:
Glisseur, Hasse, Mno, Ace, Mountain_Man,chrtur känns av de som fortfarande är aktiva på forumet som de givnaste på en sådan lista.
'
Mno, Ace, mountain_man har jag inte sett till mycket. Chrtur räcker inte. Glisseur och hasse ok då

Jag Aktiv på forumet?? Förstår inget alls nu.. Glöm inte Lima-Ko oxå...

Ewasx sa:
Frealsare sa:
'
Mno, Ace, mountain_man har jag inte sett till mycket. Chrtur räcker inte. Glisseur och hasse ok då
Chrtur skriver de bästa artiklarna i forumet och det är alltid en fröjd att läsa hans små bildreportage, Mno känns som forumets kanske allra kunnigaste inlägg och vare sig mountain_man eller Ace_DG har någonsin skrivit ett dåligt inlägg och ingår i freerides historia.

Frealsare sa:
Ewasx sa:
Frealsare sa:
'
Chrtur skriver de bästa artiklarna i forumet och det är alltid en fröjd att läsa hans små bildreportage, Mno känns som forumets kanske allra kunnigaste inlägg och vare sig mountain_man eller Ace_DG har någonsin skrivit ett dåligt inlägg och ingår i freerides historia.
Det handlar inte om bra inlägg, det handlar om onödiga kommentarer som startar en stor konversation. Sköna inlägg, inte smarta.

Tycker jag iaf

oåhh oåhh! va fan ekdahl! du är bara avundsjuk! ;), nej men jag tycker att jag borde bli utsedd till årets rookie eller nåt sånt, jag har hängt på freeride sendan typ 2003 men det är först nu på senare tid som jag blibit mer aktiv!

Senast ändrad:
Hjalle_S sa:
oåhh oåhh! va fan ekdahl! du är bara avundsjuk!, nej men jag tycker att jag borde bli utsedd till årets rookie eller nåt sånt, jag har hängt på freeride sendan typ 2003 men det är först nu på senare tid som jag blibit mer aktiv!
Smart där med olika priser te x årets rookie! Tvekar dock om deck ska bli ekdahl, jag ställer mig själv ganska högt upp på den listan...

Hjalle_S sa:
oåhh oåhh! va fan ekdahl! du är bara avundsjuk!, nej men jag tycker att jag borde bli utsedd till årets rookie eller nåt sånt, jag har hängt på freeride sendan typ 2003 men det är först nu på senare tid som jag blibit mer aktiv!
dude, jag är mycket coolare änn dig :)

Ekdahl kanske också bör skrivas in!

å såklart Ojamäe han som var mest aktiv under än väldigt lång period! då mera känd under namnet rastaviberationer

ekdahl sa:
Hjalle_S sa:
dude, jag är mycket coolare änn dig :)
'
Kom igen, börja en konversation med sköna argument!!! Det är de som är roligt på freeride....hhhahahaha

Fluffsurfarn och Ekdahl kan väl komma med då men eftersom rastavibrationer inte finns längre så når det inte topplistan!

ja! ewasx! har några nya kandidater: Rastavirbrationer (ojamae) ekdahl, jwalerius, Carled och kanske hharlaut?

Hjalle_S sa:
ja! ewasx! har några nya kandidater: Rastavirbrationer (ojamae) ekdahl, jwalerius, Carled och kanske hharlaut?
Som sagt innan: Rastvib... finns inte, ekdahl är redan med, Jwalerius håller inte klassen, Carled är tråkig och hharlaut stör man säg bara på, han är liksom inte överdrivet aktiv och han har häller inte förmågan att starta något skönt att läsa.ok ok ghetto is the truth var rätt skön

BigAir är ju en riktig klassiker, det känns liksom som om han alltid har funnits, och kommer alltid att finnas, tycker dock att han blivit lite väl oaktiv och icke provoserande på sistone. Dags för en comeback kanske?

jag får ju ingen röst här men i forumet där jag skriver inlägget blir det ett jävla liv. kom igen nu, det här tänke rjag vinna

Tycker inte att thom8 riktigt har det som krävs.. mest för att vi har en liten dispyt om ett par bindningar... den jävlen...

tycker inte thom8 är tillräckligt kvalificerad.

om man inte får rösta på sig själv rösta rjag nog på jeppanator lite av en kompis röst.
lr på den där leee yo jippie hoe gangsta myhr lr va hon heter;)

Hjalle_S sa:
Tycker inte att thom8 riktigt har det som krävs.. mest för att vi har en liten dispyt om ett par bindningar... den jävlen...
haha nej de tycker inte jag heller! bara jeppenator som vill "hämnas" på något sett nu :P btw du kommer aldrig få bindningarna! bara så du vet det

Tillbaka
Topp