Freeride:s Elit (fixad)

• Trådstartare Trådstartare Ewasx
  • Start datum Start datum
jag röstar på Robin_Malmros

för denna extremt cleana och inovativa bild.
14650.jpg

ekdahl sa:
BigAir sa:
Haha, den här tråden är så förjävla skön. Och så jävla off-topic den bara kan bli.
Skulle inte förvåna mig om våran pappa "Dr_Snow" kommer och stänger den vid halv 7 tiden på morgonen. Dels för att den är så off-topic och för att man inte får missbruka freerideforumet villket vi gör nu genom att nöta den här tråden kvart över 12 en vanlig vardag. Ni har vell läst forumreglerna? Freeride ska alldrig gå före arbete, skola eller sömn!

Nu ska jag snarka, och förhoppningsvis är jag back här vid 8 tiden imorgon och hoppas att tråden fortfarande lever. Hadet!
jag ska sitta uppe hela natten och skriva saker.
Skulle inte jag göra i din situation. Då missbrukar du fr och det kan bli doublebann!
ekdahl sa:
vågar inte riktigt lita på hasse, han kanske vill ta lite extra när han får chansen :) haha
Jaha, det är såna tankar du har ;)

Btw, sätter mitt freerideaccount på att denna tråd låses innan 10.00 imorgon.
BACK ON TOPIC!

Känndes skönt att få inviga sida sex!

Senast ändrad:
BigAir sa:
ekdahl sa:
BigAir sa:
Haha, den här tråden är så förjävla skön. Och så jävla off-topic den bara kan bli.
Skulle inte förvåna mig om våran pappa "Dr_Snow" kommer och stänger den vid halv 7 tiden på morgonen. Dels för att den är så off-topic och för att man inte får missbruka freerideforumet villket vi gör nu genom att nöta den här tråden kvart över 12 en vanlig vardag. Ni har vell läst forumreglerna? Freeride ska alldrig gå före arbete, skola eller sömn!

Nu ska jag snarka, och förhoppningsvis är jag back här vid 8 tiden imorgon och hoppas att tråden fortfarande lever. Hadet!
Skulle inte jag göra i din situation. Då missbrukar du fr och det kan bli doublebann!
ekdahl sa:
vågar inte riktigt lita på hasse, han kanske vill ta lite extra när han får chansen :) haha

BACK ON TOPIC!

.
ja, tänker bara på ert bästa barn!

Senast ändrad:
Ekdahl, kan du vara bussig och redigera citatet lite för jag redigerade en smula..
Och, från och med nu är det ONTOPIC som gäller.

Senast ändrad:
BigAir sa:
ekdahl sa:
BigAir sa:

ekdahl sa:

BACK ON TOPIC!

om den inte är låst i morrn måste du snacka så mycket skit om johan så att han bannar dig ok ?

analkrut sa:
om den inte är låst i morrn måste du snacka så mycket skit om johan så att han bannar dig ok ?
Haha, det där var nästan osjyst. Men OK! Jag lovar att Dr_Snow kommer hit och räddar mig så det är lungt!

Somsagt Ekdahl, kan du vara bussig och redigera citatet lite för jag redigerade en smula..

Jocke ska klä ut sig till tomte, EricW kan trösta sig med att han känner Harlautfamiljen och Jeppenators idé om röstning på framsidan gick inte igenom.
Och Dr_Snow är utnämnd till allmän "Pappa" i elitfamiljen. Har ni något att tilläga?
Längre än så kommer vi inte idag för nu är det ON TOPIC som gäller!

Senast ändrad:
BigAir sa:
analkrut sa:
Haha, det där var nästan osjyst. Men OK! Jag lovar att Dr_Snow kommer hit och räddar mig så det är lungt!

Somsagt Ekdahl, kan du vara bussig och redigera citatet lite för jag redigerade en smula..

Jocke ska klä ut sig till tomte, EricW kan trösta sig med att han känner Harlautfamiljen och Jeppenators idé om röstning på framsidan gick inte igenom.
Och Dr_Snow är utnämnd till allmän "Pappa" i elitfamiljen. Har ni något att tilläga?
Längre än så kommer vi inte idag för nu är det ON TOPIC som gäller!
men jag har en ide på det som jeppenator sa..
alla skriver bara hur många sidor med "forum inlägg/svar" dom har ?
om alla kollar på sin sida sen "forum" så ser man hur många sidor.

I Wote 4 Jeppenator

jävla cp hur fan gör man stora BOKstäver ä skit samma back to topic!

Senast redigerad av en moderator:
Nu är jag hemma... Lite full bara... Och ingen tjej som vanligt... Vad då jag elak?? Jag är så snäll så... Säger bara till i bland så;) Sen så är det bara två veckor kvar med mig. Sen kommer jag bara in på kvällarna. Åker ju ner till Schweiz och hoppas på puder men när jag kommer in då får ni passa er riktigt så... Och varför inte lita på mig? Jag som är så snäll så. Och nej jag vill inte ha Drakbabis vem det nu sade det...

Men fortfarande årets nykomling är DRAKBABIS....

analkrut sa:
BigAir sa:
ekdahl sa:
ekdahl sa:

BACK ON TOPIC!

Det här tycker jag verkar spännande, sen kan den som vinner omröstningen få BigAirs Acount i pris.

Kanske vore en ide att börja räkna rösterna, eller rösta en gång där alla som vill rösta bara skriver den dom röstar på med FETA bokstäver.

Senast ändrad:
Jag tycker det här är väldigt svårt. De flesta på listan förtjänar en röst. Men det uppstår komplikationer. När är röstningen avslutad? Är detta en regelriktig votering, och om så, vem är oberoende rösträknare? Ska man rösta blankt med motiveringen "Min röst gör ändå ingen skillnad" Eller med "Alla är lika bra och jag vill inte göra någon ledsen" Eller ska man rösta på JCM ändå? Kluven. Får vinnaren någon form av makt stöttad av författningen på Freeride och kan på så sätt förbättra välfärden på denna portal? Och om så, kommer densamme att genomföra alla sina vallöften, eller är det bara s.k. valfläsk?
Kluven. Trött. Varför existerar torsdagsmorgnar?

Pga att detta tangentbord är lite smått fucked upp å att det är en mac jag sitter dold bakom kan jag inte skriva fetstil, men hoppas ni fattar..

The final votes from jeppenator is: Waster, BigAir å Pizzaaaugust även Nojlas förtjänar att vinna,

men motiveringen: Förbannat roliga medlemmar som alltid på något sätt lykas underhålla i varje inlägg.

jag hade tänkt att ta tillfället i akt och nominera min käre JOKIE :) bara efterm han sprider glädje häromkring...

PS. Fluffsurfarn hatar julen :S

jag nominerar pelle_jonsvjag nominerar pelle_jonsjag nominerar pelle_jonsvvjag nominerar pelle_jonsjag nominerar pelle_jonsjag nominerar pelle_jonsjag nominerar pelle_jonsjag nominerar pelle_jonsjag nominerar pelle_jonsjag nominerar pelle_jonsjag nominerar pelle_jons

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp