Skulle inte jag göra i din situation. Då missbrukar du fr och det kan bli doublebann!ekdahl sa:jag ska sitta uppe hela natten och skriva saker.BigAir sa:Haha, den här tråden är så förjävla skön. Och så jävla off-topic den bara kan bli.
Skulle inte förvåna mig om våran pappa "Dr_Snow" kommer och stänger den vid halv 7 tiden på morgonen. Dels för att den är så off-topic och för att man inte får missbruka freerideforumet villket vi gör nu genom att nöta den här tråden kvart över 12 en vanlig vardag. Ni har vell läst forumreglerna? Freeride ska alldrig gå före arbete, skola eller sömn!
Nu ska jag snarka, och förhoppningsvis är jag back här vid 8 tiden imorgon och hoppas att tråden fortfarande lever. Hadet!
Jaha, det är såna tankar du harekdahl sa:vågar inte riktigt lita på hasse, han kanske vill ta lite extra när han får chansenhaha
ja, tänker bara på ert bästa barn!BigAir sa:Skulle inte jag göra i din situation. Då missbrukar du fr och det kan bli doublebann!ekdahl sa:jag ska sitta uppe hela natten och skriva saker.BigAir sa:Haha, den här tråden är så förjävla skön. Och så jävla off-topic den bara kan bli.
Skulle inte förvåna mig om våran pappa "Dr_Snow" kommer och stänger den vid halv 7 tiden på morgonen. Dels för att den är så off-topic och för att man inte får missbruka freerideforumet villket vi gör nu genom att nöta den här tråden kvart över 12 en vanlig vardag. Ni har vell läst forumreglerna? Freeride ska alldrig gå före arbete, skola eller sömn!
Nu ska jag snarka, och förhoppningsvis är jag back här vid 8 tiden imorgon och hoppas att tråden fortfarande lever. Hadet!
Jaha, det är såna tankar du harekdahl sa:vågar inte riktigt lita på hasse, han kanske vill ta lite extra när han får chansenhaha
![]()
Btw, sätter mitt freerideaccount på att denna tråd låses innan 10.00 imorgon.
BACK ON TOPIC!
Känndes skönt att få inviga sida sex!
.
om den inte är låst i morrn måste du snacka så mycket skit om johan så att han bannar dig ok ?BigAir sa:Skulle inte jag göra i din situation. Då missbrukar du fr och det kan bli doublebann!ekdahl sa:jag ska sitta uppe hela natten och skriva saker.BigAir sa:Haha, den här tråden är så förjävla skön. Och så jävla off-topic den bara kan bli.
BACK ON TOPIC!
Haha, det där var nästan osjyst. Men OK! Jag lovar att Dr_Snow kommer hit och räddar mig så det är lungt!analkrut sa:om den inte är låst i morrn måste du snacka så mycket skit om johan så att han bannar dig ok ?
men jag har en ide på det som jeppenator sa..BigAir sa:Haha, det där var nästan osjyst. Men OK! Jag lovar att Dr_Snow kommer hit och räddar mig så det är lungt!analkrut sa:om den inte är låst i morrn måste du snacka så mycket skit om johan så att han bannar dig ok ?
Somsagt Ekdahl, kan du vara bussig och redigera citatet lite för jag redigerade en smula..
Jocke ska klä ut sig till tomte, EricW kan trösta sig med att han känner Harlautfamiljen och Jeppenators idé om röstning på framsidan gick inte igenom.
Och Dr_Snow är utnämnd till allmän "Pappa" i elitfamiljen. Har ni något att tilläga?
Längre än så kommer vi inte idag för nu är det ON TOPIC som gäller!
Bah, rookie! :DHasse sa:Olof molin kolla hur länge Glisseur och jag har varit medlemar så..
Det här tycker jag verkar spännande, sen kan den som vinner omröstningen få BigAirs Acount i pris.analkrut sa:om den inte är låst i morrn måste du snacka så mycket skit om johan så att han bannar dig ok ?BigAir sa:Skulle inte jag göra i din situation. Då missbrukar du fr och det kan bli doublebann!ekdahl sa:jag ska sitta uppe hela natten och skriva saker.
BACK ON TOPIC!
precis, lägg till mig förfan!jeppenator sa:haha ja andrew förtjänar faktiskt sin plats här också.. å jag undrar fortfarande varför inte thom8 å ojamäe är med på listan!.. jag går ut i protest snart asså..