M
MikeMike
Guest
freeride.se släcker ner under Earth hour?
Vilka vill att happymtb.org släcker ner under Earth hour 20.30-21.30 nästa lördag den 28/3?
Micke
Micke
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det måste dom vell inte alls göra?Erik sa:Verkligen inte, för att det ska göra någon skillnad så måste ju FSdata stänga sina servrar, vilket dom nog inte vill.
Tack. :Dpaata... sa:allmän bildning...
Jag tror han menar att fr medlemmarna ska släcka ner, inkl datorn.Erik sa:Verkligen inte, för att det ska göra någon skillnad så måste ju FSdata stänga sina servrar, vilket dom nog inte vill.
Eller att servern Freeride ligger på släcker ner...vilket låter mer troligt.Gaass sa:Jag tror han menar att fr medlemmarna ska släcka ner, inkl datorn.Erik sa:Verkligen inte, för att det ska göra någon skillnad så måste ju FSdata stänga sina servrar, vilket dom nog inte vill.
Det är väl just det som är problemet med vår miljösyn. Som över en natt påstår sig folk vara miljöhjältar och trädkramare, men när det väl kommer till kritan drar vi oss för att göra slag i saken...Victors sa:De kunde jag inte ha placerat timmen mycket bättre... Kl halv 9 till halv 10 på en lördag liksom?