Freeride Ventrilo server

• Trådstartare Trådstartare Hjalles
  • Start datum Start datum
H

Hjalles

Guest
Freeride Ventrilo server
Finns det någon vänlig själ därute som har gunskaperna för att tillverka en egen ventrilo server för freeride? alltså inte hitta någon oanvänd server utan tillverka en helt egen server!
MVH//
Jeppe, Hjalle, Henke och resten av freerides nördar.

Senast ändrad:
Freeride Ventrilo server
Jag är ledsen att säga detta men för att ha en server som e seriös så behöver man ha en server dator som står på dygnet runt som bara hostar severn och som man inte leker på.

Men om någon har det så ere ju bara fixa.

Peace!

Freeride Ventrilo server
Jo vi är medvetna om detta Pellee ^

Så är de någon hemma som råkar sitta på en extra burk å är villig å ha den igång för å låta freeride prata?

snälla svara i tråden så vi kan lösa detta

Freeride Ventrilo server
Eller så snackar ni bara med nån server om att få lösen till ett rum! Thats it!

Många polare som gjort så!

Freeride Ventrilo server
Sådär!

freeride.mine.nu
port 3779

kan även sätta pw på rummen, men det borde inte behövas...

Senast redigerad av en moderator:
Freeride Ventrilo server
Pellee sa:
Jag är ledsen att säga detta men för att ha en server som e seriös så behöver man ha en server dator som står på dygnet runt som bara hostar severn och som man inte leker på.

Men om någon har det så ere ju bara fixa.

Peace!
Ungefär som att man behöver en helt egen serverdator för en vent-server.. under cs-eran körde jag egen server hemma med min 2,5mbit/0,8mbit uppkoppling samtidigt som man spelade..

Freeride Ventrilo server
Hjalle_S sa:
Finns det någon vänlig själ därute som har gunskaperna för att tillverka en egen ventrilo server för freeride? alltså inte hitta någon oanvänd server utan tillverka en helt egen server!
MVH//
Jeppe, Hjalle, Henke och resten av freerides nördar.
Haha äre irc kannal nästa eller finns det redan:P

Senast ändrad:
Freeride Ventrilo server
alla som känner för det kan ju komma till nån mysig server, men jag kommer inte in på fr servern snälla hjälp mig!

Freeride Ventrilo server
för de första har du ventrilo?
1. ladda ned "ventrilo 2.1.2"
2. gör ett nickname i programet
3. fixa en server där du kan snacka på. (freeride.mine.nu är ip där folket från freeride hänger/hängde)
4. klicka på connect så eru inne.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp