Freerides kändaste/Eliten dom man ser!

• Trådstartare Trådstartare Deespin
  • Start datum Start datum
D

Deespin

Guest
Bara för att ewasx värkar vara gone så äre ny tråd som kommer UPPDATERAS.

Här kan man se freerides , nördar, forumkungar m.m.m :D
och om jag har glömt någon skriv!

Freerides nördigaste: Jeppenator finns ingen anan än han.

Freerides negativaste: Deespin , H-T (Huggybear) och Ekdahl

Freerides synligaste brud: Titti540 Och Evezz

Såna som har varit mogna o skippat FR: BigAir , Pizzaagust, Carrox( haha)

Freerides väder nörd: Bodenis

Freerides skämtare: HT där med enligt min åsikt.

Freerides hårding: Hasse

Freerides Jibberish nörd: marer!!!!!

Freerides hacker: Deespin

Freerides Sköningar: a_Ahlnäs , Marer , Mad-mike

Freerids hårding (damer) Cocktail

Den vi ska tacka på freeride: JOHAN anars hadde vi inte varit här :=)

Freerids h8ater: Ostersundsjibber, Lord_Voldermort, 50_cent och Jibblord

Freerids positivaste: jeppenator

Freerids älskling: Marer

Over end out.

PLUS + Mig själv som är grundaren av tråden (sorry ewasx ) Och att jag tbx SERIÖS. Hah

tack och hej

Senast ändrad:
pizzaaugust lever dock kvar men nu i form av en mer femenin vinklad a_ahlnas, eller även känd som a_a the extrestial terstial, arkiv x-musik*

han borde verkligen in på listan sköna personligheter tho!

Jag vill vara på vädernörd

Senast redigerad av en moderator:
haha skön med freerides slynigaste..

borde inte kategorin freerides snyggaste? och freeridies jobbigaste komma med också? skullle va roliga att se vad folk tycker

jeppenator sa:
haha skön med freerides slynigaste..

borde inte kategorin freerides snyggaste? och freeridies jobbigaste komma med också? skullle va roliga att se vad folk tycker
Ingen ide med freerides snyggaste, du skulle vinna överlägset.

mahah, redan 2 awards! och ingen har typ ens röstat på mig, hehe. (inge mygel här inte)

Freerides okrönte konung: Johan, kanske inte så okrönt men va fan, utan han faller allt samman.

marer sa:
pizzaaugust lever dock kvar men nu i form av en mer femenin vinklad a_ahlnas, eller även känd som a_a the extrestial terstial, arkiv x-musik*

han borde verkligen in på listan sköna personligheter tho!
Nu kanske inte marer har så mkt att säga till om ang femenint, Då han har tandställning endast i syfte för att likna darin. Och bara när vi ändån håller på med påhopp kan jag väll offentiliggöra att han varje måndag sitter ensamen på lunchen pga att alla andra äter hemma men han törs inte för han har bränt fast macaroner i kastruller typ 3 gånger samt slänger bullpapper på marken. Därför får marer sitta och se ytterst mobbad ut i sin skel-virkade mössa med öronlappar. Jag och daniel Fahlander känner sympati och ska ta med Marer på bowling, Det enda syftet är egentligen är att han skall få knyta våra skor. men han tror de e för han har kompisar. Pytsan sa pettson!
over and out.

edit 2 : ang de feminina hos marer så tror ja faktiskt han har / alternativt försöker få ihop det med sin bästa kompis fredrik. Då han lånat ut sin super joystick samt x-box med inchippat barbie horse day..

Senast ändrad:
Ja men du tjatade med att du ville vara med! va stolt nu är du med i FR eliten, ahha somm fulast (H)

Ja men du tjatade med att du ville vara med! va stolt nu är du med i FR eliten, ahha somm fulast (H)

hazz1 sa:
jag tjatade inte alls! jag gjorde bara en antydan att jag är en av de coolare medlemmarna, och då sa du att du bara hade glömt mig. denna skymf kan jag inte tolerera!

vadå freerides fulaste - cocktail? grundar du de på din egna syn på tjejjer hasse? stackars dig.. du måste ha svårt att hitta snygga tjejjer isåfall..

så jävla dålig attityd.. förfan pojk varför i helvete ska man dissa varann så på internet? sjukt dålig stil.. blir fan förbannad..

cocktail sa:
hazz1 sa:
jag tjatade inte alls! jag gjorde bara en antydan att jag är en av de coolare medlemmarna, och då sa du att du bara hade glömt mig. denna skymf kan jag inte tolerera!
Va fan av glad! Inte så många som kan skryta o att va fulaste på fr ! :D

Tillbaka
Topp