Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
haha, så jääävla rätt namn!Bajsmatte sa:Jag vill införa en ny kategori; bästa namn. Min röst går till:
https://www.freeride.se/member/view.php?id=28414
https://www.freeride.se/member/photo.php?id=30073ALXX sa:håller me så hårt wannabe deshPetten sa:wannabe: hHarlaut
tweetyone oxå
Wannabe och wannabe? Alla har väl sina förebilder! I det här fallet only friends! Man får väll se ut hur fan man vill!ALXX sa:håller me så hårt wannabe deshPetten sa:wannabe: hHarlaut
tweetyone oxå
hahah du låter som min religionslärare!NiclasK sa:shit asså.. vilken tråd, alla bara hackar på varrandra:P Kan vi inte bara vänner och leva i en karismatisk miljö med harmoni som flödar.
Freerides poet: NiclasK
HÄR HAR NI MIN RÖST I FREERIDES BESSERWISSER!!!Bult sa:Freerides största nörd är nog du själv som tog upp denna tråd!
Exakt sluta dissa henke bara för att han har en fet stil som ni inte fattar man får fan se ut som man vill elr hur . KAlla mig dum i huvet alla nördar men min idol är faktiiskt HH inte pågrund av hans silverteeth som vissa dissar och kallar skrot och sånt shit utan att han e gryyyymt jävla cp grym på att åka skidor vilket denna sida går ut på !siimoon sa:sant, skulle inte vilja att halva freeride skrev att jag var ful, jag tycker det bara är lite överdriven ghettotrend men han får ha som han vill. skadar ju inte mig dirket.Jwalerius sa:SLuta SKRIV SKIT OM HENKE NI FATTAR INTE VA NI HÅLLER PÅ ME? BLIR SÅ LACK? KAN NI INTE BARA ORKA BRY ER? SÅ JÄVLA FULT AV ER "FREERIDERS" SOM KNAPPT KAN TA EN SVÄNG... SÅÅÅÅÅ LÅÅÅG AV ER FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY, fattar ni inget ing eller era rassar, NI äru rassar hela bunten.. 5 spänn på att alla har en "idol" eller någe som man tycker e cool.. nu är det så att henke e god vänn med desch också!.. hur skojj skulle de vart om ni såg att någon sa hur jävla ful du är?! ni som skriver det är säker mycket jävla fulare å nerdigare men nu när ni har internet med en "skyddat" identfiet eller hur de stavas är ni sååååå himla cooola! lägg av, man blir ju bara less på er nerdiga freeriders som tror ni vet all å kan allt bara klagar på andra.. såå fuult!
LÅS DENNA MENINGLÖSA TRÅD..
blir så arg att ajg skiter i om johan banner mej för jag skulle ändå inte sakna någon av er patetiska människor..!!!
över och ut!
har hört att fickludd från den välkända porrskådisen ron jeremy står på spel. även använda tändstickor från dalai lama finns i prishögen enligt mina källor.jokie sa:vad kan man vinna för priser?
du e så jävla skön :Dpelle_jons sa:pojken_fran_bergen är en hyvens grabb.. lite skumt tycker jag dock att det är:S med tanke på hans namn så tror man ju att han ska vara en kille från bergen... MEN ICKE! nu kommer vi till det lömskaste...Håll ett hårt tag i någonting nu! Han har sagt att ahn inte bor i bergen :| fyfan vad lömskt!
Haha !Hjalle_S sa:fulaste:Hharalut