Frontflip vs. Backflip

Patriik_L

Ny medlem
Frontflip vs. Backflip
Vad tycker DU är snyggast och vad tycker DU är skönast? själv tycker jag att backflip med fett häng är snyggast och skönast!

Frontflip vs. Backflip
Beror på. I stort hopp är backflip snyggare men det kan vara sjukt coolt att se någon göra en front på en knuckle i backen.

Frontflip vs. Backflip
En ordentlig superman front är riktigt stiligt imo!
Aldrig testat back så kan inte uttala mig om vad som är skönast.

Frontflip vs. Backflip
tycker supermanfront är snyggare än en hängig backflip , men backflip är ju så mkt läskigare än frontflip, fast har inte testat backflip men ;)

Frontflip vs. Backflip
Skulle nog säga att front me superman är galet snyggt men backflip är ändå skönare, men svårigheten i ett bigjump är ungefär lika.

Frontflip vs. Backflip
backflip är skönare å mindre ansträngade å göra, men frontflip är cleant i småa hopp, railkickar eller utför landningar. Men de är skönare å landa en frontflip

Frontflip vs. Backflip
Av: Piillaan | 2009-05-16 19:36 Citera

en feeeet superman front i ett bigjump. lr en sw bflip från landning ;)

håller helt och hållet med !!!!

Frontflip vs. Backflip
frontflip på små hopp och backflip på stora ;)
om man ska göra fronflip på stora hopp tycker jag att det ska göras med en superman innan.

Senast ändrad:
Frontflip vs. Backflip
frontflip är skönare i luften men man landar oftast bättre på backflip :)

en riktigt fet superman front tar lätt en fet backflip

Frontflip vs. Backflip
jag har inte gjort backflip på skidor. men de är mycke skönare på studsmatta att göra backflip istället för frontflip

Frontflip vs. Backflip
Backflip är sjukt skönt både på skidor och matta även lincoln är sjukt go lite OT men:P
Fast en superman front är också go kan de bara på studsmatta men till vintern ska de väll fixas på snö också förhoppningsvis:P

Tillbaka
Topp