Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
var, när, hur? see ya <3<3<3M4lin sa:Alla är välkomna att festa med mig
har förmig att de va 18 på flyernwaldi sa:vad är det för åldersgräns på berns på kvällen? brukar väll vara 23 annars...
Efterfesten kommer att köras på Berns. Biljetter finns att köpa på OneOff (hörnet Kungsgatan & Vasagatan) och Gulan i Ringens Centrum på Ringvägen till ett pris av 100 kr. Festen drar i gång kl. 22.00, inga biljetter kommer att säljas vid dörren.LeoC sa:har förmig att de va 18 på flyernwaldi sa:vad är det för åldersgräns på berns på kvällen? brukar väll vara 23 annars...
lukas tevall ska va me och köra![]()
haha exakt, Dennis lär ju lägga upp lite på tacky också för den som vill se.Lindhee sa:Om man säger så här... jag såg ca 5st som kuta runt o filma med mega filmkameror.. typ 5 megablixtar vilket är lika med 5 proffsfotografer.. typ 20 st som tog kort vid varenda åk.. Chansar på att du kommer få se nåt inom snar framtid!
duuude jag fick vantar av MFMGaass sa:haha exakt, Dennis lär ju lägga upp lite på tacky också för den som vill se.Lindhee sa:Om man säger så här... jag såg ca 5st som kuta runt o filma med mega filmkameror.. typ 5 megablixtar vilket är lika med 5 proffsfotografer.. typ 20 st som tog kort vid varenda åk.. Chansar på att du kommer få se nåt inom snar framtid!
Mega fett event i övrigt och frontflipen var ju galen!!, fick några shyssta prylar i publiken, nån annan som fick det?
Men ronnie sa ju i micken innan finalen att EN åkare fått wildcard direkt till finalen, dvs slippa kvala... (eero fast han inte åkte ändå? hörde ialf rykten om det...)Lindhee sa:Risto Rukola och Gulli Gulmonson (eller nåt) var wildcards..
ofta eero skulle fått de ?? han e väl skadad så de låter onödigt ?? ...ALXX sa:Men ronnie sa ju i micken innan finalen att EN åkare fått wildcard direkt till finalen, dvs slippa kvala... (eero fast han inte åkte ändå? hörde ialf rykten om det...)Lindhee sa:Risto Rukola och Gulli Gulmonson (eller nåt) var wildcards..