Frontline railjam

Frontline railjam
LeoC sa:
waldi sa:
vad är det för åldersgräns på berns på kvällen? brukar väll vara 23 annars...
har förmig att de va 18 på flyern

lukas tevall ska va me och köra :)
Efterfesten kommer att köras på Berns. Biljetter finns att köpa på OneOff (hörnet Kungsgatan & Vasagatan) och Gulan i Ringens Centrum på Ringvägen till ett pris av 100 kr. Festen drar i gång kl. 22.00, inga biljetter kommer att säljas vid dörren.

borde vara så att har man biljett kommer man in om man är över 18..

Frontline railjam
Det var fan de sjukaste jag någinsin sett! Helt sjukt va dom drog på.. dom gjorde nästan lika bra grejjer på träningen i år som på finalen i fjol.. TOKIGT!!!

Frontline railjam
Om man säger så här... jag såg ca 5st som kuta runt o filma med mega filmkameror.. typ 5 megablixtar vilket är lika med 5 proffsfotografer.. typ 20 st som tog kort vid varenda åk.. Chansar på att du kommer få se nåt inom snar framtid!

Senast ändrad:
Frontline railjam
en crazyass islänning gjorde en 50-50 eller om det va nosegrind till frontflip av kinkrailen med kanske 2 meter kvar på railen och 1,50 kvar till marken.
det var mäktigt

Frontline railjam
Lindhee sa:
Om man säger så här... jag såg ca 5st som kuta runt o filma med mega filmkameror.. typ 5 megablixtar vilket är lika med 5 proffsfotografer.. typ 20 st som tog kort vid varenda åk.. Chansar på att du kommer få se nåt inom snar framtid!
haha exakt, Dennis lär ju lägga upp lite på tacky också för den som vill se.

Mega fett event i övrigt och frontflipen var ju galen!!, fick några shyssta prylar i publiken, nån annan som fick det?

Senast ändrad:
Frontline railjam
Gaass sa:
Lindhee sa:
haha exakt, Dennis lär ju lägga upp lite på tacky också för den som vill se.

Mega fett event i övrigt och frontflipen var ju galen!!, fick några shyssta prylar i publiken, nån annan som fick det?
duuude jag fick vantar av MFM

Frontline railjam
Var där och fotade vid landningen, lägger upp så snart jag har redigerat bilderna.

tror det var 5-0 snubben med rosa mössa drog innan frontflippen, var lite sketchy första gången då han bailade. Han gick Malung har jag för mig.

Annars tyckte jag att snubben med vit hood och gråa byxor+mössa borde ha fått wildcard istället för e-man, känns som att han fick det bara för att vara representant för Frontline, den andra snubben var ju så jävla pepp och sattsade stoked varje gång.

Frontline railjam
** dubbelpost, btw vad var det för sköna electro-låtar som de drog i finalen som musik? Var jävligt bra skit, Justice-klass.

Senast ändrad:
Frontline railjam
e-man va inte wildcard åkare han kvalade som alla andra ju?
va jag vet åkte inte wildcardåkaren ens... alla i finalen var ju med i kvalet.

Frontline railjam
Lindhee sa:
Risto Rukola och Gulli Gulmonson (eller nåt) var wildcards..
Men ronnie sa ju i micken innan finalen att EN åkare fått wildcard direkt till finalen, dvs slippa kvala... (eero fast han inte åkte ändå? hörde ialf rykten om det...)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp