Funky Chicken och Krazy Kangaroo.

Vild_Ranunkel

Ny medlem
Hej ni som kan. Jag har framför mig en säsong i St Anton som bartender. Jag har hört en del om att personalen drivs som slavar på Krazy Kangaroo osv. Det jag egentligen vill veta är huruvuda alla dessa påståenden stämmer. Hur är det egentligen att jobba på dessa ställen? Då undrar jag framför allt hur det är att jobba som bartender. Är det bara diskarna, eller hela personalen som ständigt får smäll på fingrarna? Jag vill gärna ha förstahandsinformation av folk som har jobbat där som just bartenders. Man vill ju ha så många alternativ som möjligt öppna när man ska jobba som ni kanske förstår.

Tack för all tillförlitlig information som inte bara är rykten ni läst här eller hört av en kompis kompis.
Emil

Jag skulle skita i att jobba alls och bara sitta och dricka frozen margheritas på funky hela säsongen. Garanterat gravt popnitad efter 3 st och alltid backfueled dan efter!

På Kangaroo kan du bara jobba om du är över 23 år, så var det förut i alla fall. Min polare (inte min kompis kopmpis) var i och för sig inte bartender där, men kock och serverare. Tack vare det jobbet har han tagigt sig vidare till olika exklusiva krogar i Stockholm. På Kangaroo kan du fixa kontakter.

Tillbaka
Topp