Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
haha håller med, delfinal 3 var överlägsen andra, och mycket bättre än 1aSVENKE sa:det enda jag är fundersam över är att varför släppte dom så sjukt bra bidrag på 3e deltävlingen då dom 2 andra inte imponerat direkt! känns bara fel att dom gör så ju!
dom lottade väll?superunknown sa:haha håller med, delfinal 3 var överlägsen andra, och mycket bättre än 1aSVENKE sa:det enda jag är fundersam över är att varför släppte dom så sjukt bra bidrag på 3e deltävlingen då dom 2 andra inte imponerat direkt! känns bara fel att dom gör så ju!
va?? delfinal 3 sög ju !! nästan ingen bra film. däremot nr 1 va skit bra!superunknown sa:haha håller med, delfinal 3 var överlägsen andra, och mycket bättre än 1aSVENKE sa:det enda jag är fundersam över är att varför släppte dom så sjukt bra bidrag på 3e deltävlingen då dom 2 andra inte imponerat direkt! känns bara fel att dom gör så ju!
Håller med!!tittti540 sa:va?? delfinal 3 sög ju !! nästan ingen bra film. däremot nr 1 va skit bra!superunknown sa:haha håller med, delfinal 3 var överlägsen andra, och mycket bättre än 1aSVENKE sa:det enda jag är fundersam över är att varför släppte dom så sjukt bra bidrag på 3e deltävlingen då dom 2 andra inte imponerat direkt! känns bara fel att dom gör så ju!
ja alla tycker olika. men själv tycker jag att på första å andra va det kanske en eller max 2 filmer som va nått, men på tredje så va det 4st. bättre redigerat å bättre åkning enligt mig. fast det är ju iof mer "kända" åkare på delfinal nr 3 oxå.tittti540 sa:va?? delfinal 3 sög ju !! nästan ingen bra film. däremot nr 1 va skit bra!superunknown sa:haha håller med, delfinal 3 var överlägsen andra, och mycket bättre än 1aSVENKE sa:det enda jag är fundersam över är att varför släppte dom så sjukt bra bidrag på 3e deltävlingen då dom 2 andra inte imponerat direkt! känns bara fel att dom gör så ju!
Varför ska det vara bättre med kända åkare? Finns många med hög kvalitet på tricken nu! Det som gärller i dden här tävlingen måste väl ändå vara film och redigering, Eller?SVENKE sa:ja alla tycker olika. men själv tycker jag att på första å andra va det kanske en eller max 2 filmer som va nått, men på tredje så va det 4st. bättre redigerat å bättre åkning enligt mig. fast det är ju iof mer "kända" åkare på delfinal nr 3 oxå.tittti540 sa:va?? delfinal 3 sög ju !! nästan ingen bra film. däremot nr 1 va skit bra!superunknown sa:haha håller med, delfinal 3 var överlägsen andra, och mycket bättre än 1a
självklart så finns det många unga bra åkare. men tyvärr så kan vissa rösta på ett bidrag endast för att det är mer kända åkare me. sen tycker jag själv att det var högre nivå på både åkning och film/redigeringen på delfinal 3. men det är min åsikt.CarvPeter sa:Varför ska det vara bättre med kända åkare? Finns många med hög kvalitet på tricken nu! Det som gärller i dden här tävlingen måste väl ändå vara film och redigering, Eller?SVENKE sa:ja alla tycker olika. men själv tycker jag att på första å andra va det kanske en eller max 2 filmer som va nått, men på tredje så va det 4st. bättre redigerat å bättre åkning enligt mig. fast det är ju iof mer "kända" åkare på delfinal nr 3 oxå.tittti540 sa:va?? delfinal 3 sög ju !! nästan ingen bra film. däremot nr 1 va skit bra!
Sjuk konkurrens i 3e, det var bara 2 som höll låg klass.Alla de övriga skulle kunnat gå vidare. Surt att lottas den här finalen...superunknown sa:haha håller med, delfinal 3 var överlägsen andra, och mycket bättre än 1aSVENKE sa:det enda jag är fundersam över är att varför släppte dom så sjukt bra bidrag på 3e deltävlingen då dom 2 andra inte imponerat direkt! känns bara fel att dom gör så ju!
Videography är filmad med Canon XH-A1, dvs inte 16mm.theseb sa:Videography är ju ganska överlägsen i både filmning och redigering. 16mm? Riktigt cleant i varje fall.