Finns även bredvid sändningen..Tomtefar sa:Start Order Last Name First Name Country Home Mountain
20 Lindberg Wille SWE Riksgränsen
25 Barkered Reine SWE Are
Hela listan: http://freerideworldtour.com/tl_fil...13/014_chamonix/Cham13_Start_List_SKI_MEN.pdf
Lite mer lätttillgängligHasse_Lindborg sa:Finns även bredvid sändningen..
Tabke gjorde en 360 bara? Mer lätttillgänglig? Nu förstår ja inte..Tomtefar sa:Lite mer lätttillgängligHasse_Lindborg sa:Finns även bredvid sändningen..
Verkar som det krävs backflips och annat crazy för att vinna idag...
Nja om man kör mer än 2 dropp med fart utan stanna så skall det gå tror jag.ErikHolmgren sa:Ja det verkar så. Tabke är nog svårslagen utan snurrar osv.
robbedGOS sa:Lyons körde grymt!
nja körde väl inte så bra?GOS sa:robbedGOS sa:Lyons körde grymt!
Verkade inte domarna tycka heller.Hasse_Lindborg sa:nja körde väl inte så bra?GOS sa:robbedGOS sa:Lyons körde grymt!
bara amatörer som inte sätter fart framför sväng!SKOEMAKARN sa:en sak jag inte förstår, varför svänger dom typ aldrig? dum fråga kanske, men jag uppfattar deras åk som fart framför allt och lite 360 och ibland backflips.![]()
Gör om gör rättSKOEMAKARN sa:sjuka vurpor dom gör. konstigt att dom inte har lite lösare bindningar, de kan ju förfan bryta både ben, armar och nacke...
Jag har hört att flashback är mer trollvänligt.SKOEMAKARN sa:vilka sorters skidor har dessa skidåkare? är det "freeride" eller "big-mountain"? Kanske "fatskis"?
haha jag trollar inte, är bara inte så duktig på det här med skidor...Utter sa:Jag har hört att flashback är mer trollvänligt.SKOEMAKARN sa:vilka sorters skidor har dessa skidåkare? är det "freeride" eller "big-mountain"? Kanske "fatskis"?
apropå trollerier så kan du kika in i mitt galleri där du ser ett par skidor modell grövre (än ex. de från stig helmers glansdagar) med en magisk man på. dessa kunde man med ett gott samvete ställa upp i en fwt-liknande tävling med för ca ett decennium sedan (även om de än idag skulle palla trycket). efter dessa gandalfiska spett har det hänt en del. nu kan man även göra piruetter (avd. åka slalom) med sina tjocka doningar som man vid första anblick kan tro har hämtat inspiration till sina proportioner från div. vatten-plank. för ett mindre oklart svar, hör snällt med utter igen!SKOEMAKARN sa:haha jag trollar inte, är bara inte så duktig på det här med skidor...Utter sa:Jag har hört att flashback är mer trollvänligt.SKOEMAKARN sa:vilka sorters skidor har dessa skidåkare? är det "freeride" eller "big-mountain"? Kanske "fatskis"?dock vill jag gärna lära mig!