STORPOTATEN
Aktiv medlem
FWT 2013 -chatten
Jadu, han är väl nån slags trädkramare... Såg onekligen konstigt ut..Hasse_Lindborg sa:Vad fan gjorde Stefan?
Jadu, han är väl nån slags trädkramare... Såg onekligen konstigt ut..Hasse_Lindborg sa:Vad fan gjorde Stefan?
Nog för jag träffade han i St. Anton i skogen det där var dumtSTORPOTATEN sa:Jadu, han är väl nån slags trädkramare... Såg onekligen konstigt ut..Hasse_Lindborg sa:Vad fan gjorde Stefan?
Väntas det på bättre väder eller varför är det standby?STORPOTATEN sa:
Stor krasch, men nu börjar det igen.Puderslaktarn sa:Väntas det på bättre väder eller varför är det standby?STORPOTATEN sa:
Med två snorisar som alltid vaknar 06?....jodå....Joye sa:Någon vaken?
Gäller inte bara snowboarden. Matilda kom ju tvåa med ett sådant åk.SwedishMountain sa:Kan inte förstå att det skall behöva vara så låg nivå på damernas snowboard??
Vissa åker ju bara ner utan att våga droppa en meter ens ???
Såg inte så allvarligt ut, men tydligen så...Tomtefar sa:Manligt att kötta vidare med en skida, inte så klokt dock med tanke på resultatet...
ljudet då?Puderslaktarn sa:verkar vara problem med vädret,,,
Det var lite ljud ett par minuter innan 9 men eftersom tävlingen inte drar igång tror jag inte dom har så mycket ljud att lägga på än...burgars sa:ljudet då?Puderslaktarn sa:verkar vara problem med vädret,,,
Yes! ingen tvekan!STORPOTATEN sa:Fan, bra åk av Mathilda!
Jaha, var det inte til Pia Nic?Carled sa:Jag håller med om Huber ang. landningarna men vafan... Svensk seger, go Matilda!!!
Sjukt kul att höra hennes svenska (till paaso) i bakgrunden när kommentatorerna går igenom hennes åk.