Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Word!Japaner sa:asså kan inte bara sluta h8a och FATTA att folk får klä sig hur FAN dom vill! Man ska inte behöva förklara sig för att man har kläder som ser ut på ett visst sätt. Visst, du får gärna tycka att det är fult och det är ingen jävel här som bryr sig om ifall du förstår eller inte. Men låt folket vara ifred! Finns typ 10 liknande trådar när nån jävel börjar klaga på att folk har för stora kläder. skit i andra och bry dig om dig själv istället.
helvete...
word som fan!Japaner sa:asså kan inte bara sluta h8a och FATTA att folk får klä sig hur FAN dom vill! Man ska inte behöva förklara sig för att man har kläder som ser ut på ett visst sätt. Visst, du får gärna tycka att det är fult och det är ingen jävel här som bryr sig om ifall du förstår eller inte. Men låt folket vara ifred! Finns typ 10 liknande trådar när nån jävel börjar klaga på att folk har för stora kläder. skit i andra och bry dig om dig själv istället.
helvete...
Precis så är det!Hogizz sa:För att alla mina vapen och allt stöldgods inte ska synas.
och för att jag är G såklart.
Yep, som taget ur min dagbok. Man måste ju försöka se ut som nutidens thögs liksom, annars kanske någon kommer på vilken osäker liten själ jag är, bättre att dom är rädda för mig!Hogizz sa:För att alla mina vapen och allt stöldgods inte ska synas.
och för att jag är G såklart.
WORD!Twelvee sa:varför klär DU dig i så små kläder?
nej just det, jag bryg mig fan inte det minsta..
Den som skrivit den där insändaren är ju rent ut sagt, DUM I HUVUDET!Lars_Ilis sa:[url]https://www.freeride.se/img/photo/normal/fb43dc7876c5ab86f42c431f5da3b208.jpg[/url]
Urklipp från en insändare i morgontidningen Falu Kuriren. Tagen i vintras
Undrar du varför folk reagerar när folk ständigt klagar på deras stil?PNyberg sa:. Men samtidigt så måste jag ju säga att det är ganska skumt att folk inte får ställa en så enkel fråga som detta utan att folk "h8"ar på tråden?
word!Japaner sa:asså kan inte bara sluta h8a och FATTA att folk får klä sig hur FAN dom vill! Man ska inte behöva förklara sig för att man har kläder som ser ut på ett visst sätt. Visst, du får gärna tycka att det är fult och det är ingen jävel här som bryr sig om ifall du förstår eller inte. Men låt folket vara ifred! Finns typ 10 liknande trådar när nån jävel börjar klaga på att folk har för stora kläder. skit i andra och bry dig om dig själv istället.
helvete...
Ja det har det. Det vet jag efter 5 år på den här sidan.SmoofProductions sa:Undrar du varför folk reagerar när folk ständigt klagar på deras stil?PNyberg sa:. Men samtidigt så måste jag ju säga att det är ganska skumt att folk inte får ställa en så enkel fråga som detta utan att folk "h8"ar på tråden?
TRO MIG! detta har diskuterats innan!