Fy fabian

Fy fabian
Om det enbart är för bekvämlighetens skull så förstår jag ännu mindre. Det måste väl ändå vara bekvämare med en t-shirt som sitter normalt än en som går nästan hela vägen ner till knäna?

Senast ändrad:
Fy fabian
nu är det såhär. att människan lever i mode. alltid nån som ska ha det bättre en någon annan. och när proffsen har en fet tall-tee så vill ju kidzen ha det också. Om t.ex t-wall eller brogan skulle börja med oldschool kläder så skulle nog dom flesta göra det också. helt enkelt är det mode därför har vi stora kläder och att det är soft.

Fy fabian
inom skidåkning klär jag mig så för att det är både skönt och snyggt tycker jag:D

i vardagen klär jag mig inte lika baggy, men ändå ganska stort, just därför att det är så underbart skönt och fritt, tycker det är snyggt med tees och hoodies som går nedanför rumpan helt enkelt:D

detta är dock min smak, säkert flera andras med. vissa klär sig tight fit, vissa normal fit och vissa baggy fit. man klär sig som man känner för:D

hoppas du fått svar på varför vissa klär sig bagy:D

Fy fabian
asså kan inte bara sluta h8a och FATTA att folk får klä sig hur FAN dom vill! Man ska inte behöva förklara sig för att man har kläder som ser ut på ett visst sätt. Visst, du får gärna tycka att det är fult och det är ingen jävel här som bryr sig om ifall du förstår eller inte. Men låt folket vara ifred! Finns typ 10 liknande trådar när nån jävel börjar klaga på att folk har för stora kläder. skit i andra och bry dig om dig själv istället.
helvete...

Fy fabian
Japaner sa:
asså kan inte bara sluta h8a och FATTA att folk får klä sig hur FAN dom vill! Man ska inte behöva förklara sig för att man har kläder som ser ut på ett visst sätt. Visst, du får gärna tycka att det är fult och det är ingen jävel här som bryr sig om ifall du förstår eller inte. Men låt folket vara ifred! Finns typ 10 liknande trådar när nån jävel börjar klaga på att folk har för stora kläder. skit i andra och bry dig om dig själv istället.
helvete...
Word!

Fy fabian
Japaner sa:
helvete...
word som fan!

Fy fabian
Skön rubrik!

Låt alla få ha vilka kläder dom vill.

Peace!
Jeffa

(skiter i vilken storlek det är på mina kläder så länge dom är rosa... har BARA rosa kläder)

Fy fabian
Jag e 46 kilo överviktig... Vanliga "people cloth" passar inte mig =( Sluta vara så taskig! =(=(=(

Fast jag måste säga att jag personligen tycker inte att STOOOOORA kläder på spinkiga vita jibbers passar. Stora gangstah kläder passar endast på Negrar o blattar. Men jag accepterar ändå att vissa vill vara Wiggers, även fast dt e fult som stryk!

Senast ändrad:
Fy fabian
Hogizz sa:
För att alla mina vapen och allt stöldgods inte ska synas.
och för att jag är G såklart.
Yep, som taget ur min dagbok. Man måste ju försöka se ut som nutidens thögs liksom, annars kanske någon kommer på vilken osäker liten själ jag är, bättre att dom är rädda för mig!

Fy fabian
frågan är inte varför vi har stora kläder frågan är varför du och jävlit många andra inte kan acceptera det!!!! mäniskan är skapt med egen vilja så låt oss följa den då!

Senast ändrad:
Fy fabian
Skönt att se hur många som håller med om att det är en modegrej. Klart att det är det eftersom det är många som kidsen ser upp till som bär det. Stilar byts av hela tiden. Så är det ju med allt. Men samtidigt så måste jag ju säga att det är ganska skumt att folk inte får ställa en så enkel fråga som detta utan att folk "h8"ar på tråden?

Vore kul att se hur blint kidsen ser på detta med idoler osv. Skulle Brogan och co börja åka i kilt...skulle då kidsen hänga med på det?
Are you man enough for the kilt?

Fy fabian
Fy fabian vad det är många som ska klaga på oss som gillar det här med större kläder, men du kan fan säga det hur många ggr du vill för jag kommer inte byta stil och det gäller nog många andra också.

Fy fabian
BRAAAAAAAAAA TRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅD!
Kanske man klär sig hur man vill, fattar väll vilken jibber som hällst!?

bortsätt från dej`...

Fy fabian
Lars_Ilis sa:
[url]https://www.freeride.se/img/photo/normal/fb43dc7876c5ab86f42c431f5da3b208.jpg[/url]

Urklipp från en insändare i morgontidningen Falu Kuriren. Tagen i vintras
Den som skrivit den där insändaren är ju rent ut sagt, DUM I HUVUDET!
Slopestyle, bigair mm. bedöms ju fan inte på farten, bedöms på svårighet på trick och på sättet du utför dessa! Inte fan hjälper det om du kör 0.3 km/h snabbare!
Det är sjukt svårt att få saker och ting se snyggt ut i små kläder, blir lite sketchy..

Fy fabian
PNyberg sa:
. Men samtidigt så måste jag ju säga att det är ganska skumt att folk inte får ställa en så enkel fråga som detta utan att folk "h8"ar på tråden?
Undrar du varför folk reagerar när folk ständigt klagar på deras stil?
TRO MIG! detta har diskuterats innan!

Fy fabian
Japaner sa:
helvete...
word!

Tillbaka
Topp