Fy fabian

Fy fabian
Asså fan vilken sjukt dålig tråd, Den här tråden måste du ha gjort endast för att bli h8ad? Smaken är som baken, DELAD! Alla sånnahär töntar som håller på och klagar hela tiden kan väl skönt sitt eget FFS! De kommer ju knappast hjälpa att folk håller på och klagar.. Låt oss som har stora kläder ha stora kläder, Och låt dom som inte har stora kläder ha de om dom vill!

Fuck 'em haterzz!

Senast ändrad:
Fy fabian
sök!

sök!

sök!

sök!

sök!

sök!

sök!

En sån här tråd i veckan kommer det ju för fan upp, det var kul i början, men nu är det fanemej dags att ge sig!

Fy fabian
Vem bryr sig vad han tycker? han sitter ändå bara över internet och leker. Och vi kan ställa dig frågan varför du klär dig i så små kläder? Vi säger för att det är bekvämt men det enda du har att komma med är att det är skönare med en tröja som är slim som fan. Vafan. Vi tycker ju lika, vad fan har vi att tjata om...

Fy fabian
jag har inte klagat eller sagt att ni skall byta stil eller något liknande, vad jag undrade var av vilken anledning ni använder så stora kläder. tex för att det är skönt, eller för att alla kompisar har det och du inte vill vara annorlunda trots att du tycker att det ser skitfult ut.

Fy fabian
kossan sa:
jag har inte klagat eller sagt att ni skall byta stil eller något liknande, vad jag undrade var av vilken anledning ni använder så stora kläder. tex för att det är skönt, eller för att alla kompisar har det och du inte vill vara annorlunda trots att du tycker att det ser skitfult ut.
Jamen vad fan är meningen, vi kan ju ställa dig samma fråga. Så onödig tråd.

Fy fabian
Korkskruvarn sa:
kossan sa:
Jamen vad fan är meningen, vi kan ju ställa dig samma fråga. Så onödig tråd.
Det får ni gärna göra, dock så har inte ni någon aning om hur jag klär mig.

Fy fabian
Man får klä sig hur fan man vill utan att någon ska behöva klaga på de. Och man ska klä sig i de man själv tycker är snyggt och skönt inte i något som någon annan tycker är snyggt eller skönt.

Fy fabian
jag tycker inte det är snyggt med tees som går ner till knäna men jag tycker det inte heller är snyggt med kläder som sitter slimmat, kläder ska gå en liten bit nedanför arslet tycker jag. men alla får tycka olika och ha vafaan dom vill på sig!!!!!!!!!

Fy fabian
Japaner sa:
asså kan inte bara sluta h8a och FATTA att folk får klä sig hur FAN dom vill! Man ska inte behöva förklara sig för att man har kläder som ser ut på ett visst sätt. Visst, du får gärna tycka att det är fult och det är ingen jävel här som bryr sig om ifall du förstår eller inte. Men låt folket vara ifred! Finns typ 10 liknande trådar när nån jävel börjar klaga på att folk har för stora kläder. skit i andra och bry dig om dig själv istället.
helvete...
Exakt!

Fy fabian
Man har vilka kläder man vill ingen annan kan bestämma vad man ska ha för kläder vill jag ha stora kläder har jag det även om ni gör en såhär hopplös tråd kommer det inte ändra på nått

Fy fabian
Owkee sa:
Lars_Ilis sa:
[url]https://www.freeride.se/img/photo/normal/fb43dc7876c5ab86f42c431f5da3b208.jpg[/url]

Urklipp från en insändare i morgontidningen Falu Kuriren. Tagen i vintras
Den som skrivit den där insändaren är ju rent ut sagt, DUM I HUVUDET!
Slopestyle, bigair mm. bedöms ju fan inte på farten, bedöms på svårighet på trick och på sättet du utför dessa! Inte fan hjälper det om du kör 0.3 km/h snabbare!
Det är sjukt svårt att få saker och ting se snyggt ut i små kläder, blir lite sketchy..
Gymnastik och simhop samt andra sporter (som nämns i artikeln) bedöms inte heller på farten utan på rotationer och stil. Där har man tightare kläder för att lättare rotera, och så att dommaren kan se hur stilrent man gör allt! Så tänk er om ni tar av er era supersize kläder så kanske ni kan rotera ett halvt varv till, nu menar jag inte att ni ska sätta på er en fartdräckt som är superslimmad.

Tillbaka
Topp