Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
varför klär du dig i normalstora kläder? jo, för att det passar.Lehmann sa:varför klär du dej i så små kläder?
Köp ett norröna lofoten ställ och ice breaker underställ...det känns fan som att åka skidor naken...fast det är varmt och torrtxzimmit sa:Synd att man inte får gå runt naken nu för tiden, då hade problemet varit löst.
Jamen vad fan är meningen, vi kan ju ställa dig samma fråga. Så onödig tråd.kossan sa:jag har inte klagat eller sagt att ni skall byta stil eller något liknande, vad jag undrade var av vilken anledning ni använder så stora kläder. tex för att det är skönt, eller för att alla kompisar har det och du inte vill vara annorlunda trots att du tycker att det ser skitfult ut.
Det får ni gärna göra, dock så har inte ni någon aning om hur jag klär mig.Korkskruvarn sa:Jamen vad fan är meningen, vi kan ju ställa dig samma fråga. Så onödig tråd.kossan sa:jag har inte klagat eller sagt att ni skall byta stil eller något liknande, vad jag undrade var av vilken anledning ni använder så stora kläder. tex för att det är skönt, eller för att alla kompisar har det och du inte vill vara annorlunda trots att du tycker att det ser skitfult ut.
Indeedhyllengren sa:sök!
sök!
sök!
sök!
sök!
sök!
sök!
En sån här tråd i veckan kommer det ju för fan upp, det var kul i början, men nu är det fanemej dags att ge sig!
du, för att du svarade i den här tråden-.-freppen sa:who cares?
De e nicemattiasssJ sa:asså. tighta jeans och lite större hoodies/ tees ska de va. (punkt)
Exakt!Japaner sa:asså kan inte bara sluta h8a och FATTA att folk får klä sig hur FAN dom vill! Man ska inte behöva förklara sig för att man har kläder som ser ut på ett visst sätt. Visst, du får gärna tycka att det är fult och det är ingen jävel här som bryr sig om ifall du förstår eller inte. Men låt folket vara ifred! Finns typ 10 liknande trådar när nån jävel börjar klaga på att folk har för stora kläder. skit i andra och bry dig om dig själv istället.
helvete...
Gymnastik och simhop samt andra sporter (som nämns i artikeln) bedöms inte heller på farten utan på rotationer och stil. Där har man tightare kläder för att lättare rotera, och så att dommaren kan se hur stilrent man gör allt! Så tänk er om ni tar av er era supersize kläder så kanske ni kan rotera ett halvt varv till, nu menar jag inte att ni ska sätta på er en fartdräckt som är superslimmad.Owkee sa:Den som skrivit den där insändaren är ju rent ut sagt, DUM I HUVUDET!Lars_Ilis sa:[url]https://www.freeride.se/img/photo/normal/fb43dc7876c5ab86f42c431f5da3b208.jpg[/url]
Urklipp från en insändare i morgontidningen Falu Kuriren. Tagen i vintras
Slopestyle, bigair mm. bedöms ju fan inte på farten, bedöms på svårighet på trick och på sättet du utför dessa! Inte fan hjälper det om du kör 0.3 km/h snabbare!
Det är sjukt svårt att få saker och ting se snyggt ut i små kläder, blir lite sketchy..