Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vet inte vad facktermen är på kopplingen men det är samma snabbkoppling med bajonettfattning som Snowpulse använt. Verkar vara en standard i dykvärlden för de kunde jacka in flaskan direkt utan att använda den adapter som jag hade med.Tompan14 sa:Vad är det för gänga på flaskorna till BCA?
Hittade en wVwHAB3agRI]youtubevideo[/MEDIA] som beskrev fyllprocessen. Är den fortfarande aktuell eller har de ändrat något på flaskorna?centralbyrakraten sa:Vet inte vad facktermen är på kopplingen men det är samma snabbkoppling med bajonettfattning som Snowpulse använt. Verkar vara en standard i dykvärlden för de kunde jacka in flaskan direkt utan att använda den adapter som jag hade med.Tompan14 sa:Vad är det för gänga på flaskorna till BCA?
Jag fick en Yoke skickad till mig men det är några år sedan. Kanske att de ordnat med en DIN version för den europeiska marknaden?Tompan14 sa:Nej att det inte ingår när man köper ryggsäcken fattar till och med jag.
Vad jag lurade på var om det paket som demonstreras i videon går att få med DIN koppling istället för Yoke.
Även om jag har prylar för att gå från DIN till Yoke så är jag inte så jättesugen på att ha två adaptrar i rad, det är stora tryck vi pratar om och det ska man ha respekt för!