Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har beställt från sidan ett par gånger.rasmusericson sa:Tjaooo.
undrar om någon har beställt nått från fyndsajten.com?
dom har sjukt billiga bape tröjor. men det finns ingen kontakt..
så tänkte om nån har beställt där å hur gick det?
tackpuss/rasmus
Satt och slö läste lite och hittade tråden, tyckte inte det fanns något vettigt svar på om sidan var säker så jag registrerade migYou-Know-Who sa:varför har du precis blivit medlem..?
Heter du möjligtvis Fredrik Carlsson?2sweet4u sa:Satt och slö läste lite och hittade tråden, tyckte inte det fanns något vettigt svar på om sidan var säker så jag registrerade migYou-Know-Who sa:varför har du precis blivit medlem..?![]()
tänkt på att bli dektektiv? :D smart att kolla!You-Know-Who sa:varför har du precis blivit medlem..?
känns lite konstigt med två olika personer som har blivit medlem samma dag som dom pratar bra om den sajten.Dudde86 sa:Hejsan
Angående fyndsajten.com så är det en mycket god vän till mig som driver sidan.
Jag har förresten själv hjälpt till med en del översättning då personen som driver den inte kommer ifrån Sverige.
För att klargöra för alla så är det kopior det handlar om på sidan, alltså inte orginal.
Men vad hade ni väntat er?
Jag ingår förresten i samma säljteam som skaparen.
Sidan är mycket lik tradera och det är också meningen då den blev skapad efter att Tradera jävlats med Dee som killen heter som driver allt.
Så han skapade en sida som liknar Tradera så mycket som möjligt för att göra dom sura.
I vilket fall som helst så är inte fyndsajten riktigt klar ännu men han har ändå valt att köra igång den lite smått.
Nästan all försäljning gör vi via Blocket och Tradera idag och endast några få köpare har hittat till oss via Fyndsajten.
Vi är 100% seriösa och inte en ända kund har blivit blåst. Bara läsa våra kommentarer på Tradera från tidigare köpare så ser ni.
Priserna är förresten billigare på Tradera, men visst är det fortfarande billigare att köpa kläderna själv nere i Kina tex.
Men då måste man ju ha möjligheten att åka ner dit med.
Vi säljer inte samma skit som du kan hitta i Bangkok och andra turriststråk.
Kläderna håller högkvalitet men är som sagt kopior, dock av högsta kvalitet.
Jora det finns olika kvliteér på kopior också.
Det vet ni om ni någonsin varit i Asien
Har ni frågor kan ni kontakta mig på dudde86@hotmail.com
MVH Tim
Uhmm, wai?, han snackar ju inte "bra" om sidan han säger ju bara hur det är!halfleif sa:känns lite konstigt med två olika personer som har blivit medlem samma dag som dom pratar bra om den sajten.Dudde86 sa:Hejsan
Angående fyndsajten.com så är det en mycket god vän till mig som driver sidan.
Jag har förresten själv hjälpt till med en del översättning då personen som driver den inte kommer ifrån Sverige.
För att klargöra för alla så är det kopior det handlar om på sidan, alltså inte orginal.
Men vad hade ni väntat er?
Jag ingår förresten i samma säljteam som skaparen.
Sidan är mycket lik tradera och det är också meningen då den blev skapad efter att Tradera jävlats med Dee som killen heter som driver allt.
Så han skapade en sida som liknar Tradera så mycket som möjligt för att göra dom sura.
I vilket fall som helst så är inte fyndsajten riktigt klar ännu men han har ändå valt att köra igång den lite smått.
Nästan all försäljning gör vi via Blocket och Tradera idag och endast några få köpare har hittat till oss via Fyndsajten.
Vi är 100% seriösa och inte en ända kund har blivit blåst. Bara läsa våra kommentarer på Tradera från tidigare köpare så ser ni.
Priserna är förresten billigare på Tradera, men visst är det fortfarande billigare att köpa kläderna själv nere i Kina tex.
Men då måste man ju ha möjligheten att åka ner dit med.
Vi säljer inte samma skit som du kan hitta i Bangkok och andra turriststråk.
Kläderna håller högkvalitet men är som sagt kopior, dock av högsta kvalitet.
Jora det finns olika kvliteér på kopior också.
Det vet ni om ni någonsin varit i Asien
Har ni frågor kan ni kontakta mig på dudde86@hotmail.com
MVH Tim
Känns lugnande att vetaDudde86 sa:Jag har förresten själv hjälpt till med en del översättning då personen som driver den inte kommer ifrån Sverige.
Ja men det översättningen på den freakade hemsidan han har hjälpt till med, hemsidan är ju inte ens helt klar!Deespin sa:Känns lugnande att vetaDudde86 sa:Jag har förresten själv hjälpt till med en del översättning då personen som driver den inte kommer ifrån Sverige.
lägg upp lite fler grejor på tradera, de vore najs.Dudde86 sa:Jag har inte lagt upp några babe tröjjor för auktion ännu.
Men det kan jag göra imorgon.
Mitt alias är "Timpan1986"
om du läser säger dom ju att kläderna är från kina, o menar du att man skulle bli bedragen på det sättet att man inte skulle få sina varor är de ju bara checka omdöme på tradera. Dock skulle jag nog inte köpa från hemsidan.Utter sa:Luktar bedrägeri lång väg.
Två stycken som kommer in och pratar väl om sidan, båda två blev medlemmar här samma dag som dom skrev. Bara en idiot tror att det inte är något fuffens med det.jonathan-o sa:om du läser säger dom ju att kläderna är från kina, o menar du att man skulle bli bedragen på det sättet att man inte skulle få sina varor är de ju bara checka omdöme på tradera. Dock skulle jag nog inte köpa från hemsidan.Utter sa:Luktar bedrägeri lång väg.
lite konstigt att du har kunnat beställa ett par gånger eftersom den nyss gjorts enligt den andra nissen2sweet4u sa:Har beställt från sidan ett par gånger.rasmusericson sa:Tjaooo.
undrar om någon har beställt nått från fyndsajten.com?
dom har sjukt billiga bape tröjor. men det finns ingen kontakt..
så tänkte om nån har beställt där å hur gick det?
tackpuss/rasmus
Fått varan som snabbast efter 4 dagar.
skulle rekomendera sidan då det finns live kontakt och massa annat bra!
Jag fick min i går riktigt nice!The_wannabe sa:tänkte bara berätta att sidan är grön !!! :D beställa förra veckan å fick den idag , sjukt bra kvalla alltså.