fyndsajten.com?

fyndsajten.com?
Skulle inte rekommendera någon att handla där, kopierad direkt från tradera och ingen av de viktiga dokumenten finns där (köpvillkor, om oss, kontakta oss).

fyndsajten.com?
rasmusericson sa:
Tjaooo.

undrar om någon har beställt nått från fyndsajten.com?
dom har sjukt billiga bape tröjor. men det finns ingen kontakt..
så tänkte om nån har beställt där å hur gick det?

tackpuss/rasmus
Har beställt från sidan ett par gånger.
Fått varan som snabbast efter 4 dagar.
skulle rekomendera sidan då det finns live kontakt och massa annat bra!

fyndsajten.com?
Varför är alla så fixerade av bape plötsligt?
Visst, något enstaka plagg kan funka men själv skulle jag ledsna på deras skrikiga kläder...

caliroot.se sålde bape förut, om någon undrar.

fyndsajten.com?
Haha vilken jävla luffarsida. En bapehoodie kostar inte 300 eller 1300 eller 13000, dom kostar ca. 2500-4000 beroende på modellen. Att beställa från den där sidan borde följas upp med ett stadigt nackskott.

fyndsajten.com?
Jag vill beställa men vet inte om jag vågar. Känns lite väl billigt med typ redmonkey jeans för 600 som kostar har kostat 10 gånger mer på streetwear.se, verkar som sagt som en jävla luffarsida. Nån som har beställt därifrån får görna skriva nåt om sidan.

fyndsajten.com?
Hejsan
Angående fyndsajten.com så är det en mycket god vän till mig som driver sidan.
Jag har förresten själv hjälpt till med en del översättning då personen som driver den inte kommer ifrån Sverige.

För att klargöra för alla så är det kopior det handlar om på sidan, alltså inte orginal.
Men vad hade ni väntat er?
Jag ingår förresten i samma säljteam som skaparen.
Sidan är mycket lik tradera och det är också meningen då den blev skapad efter att Tradera jävlats med Dee som killen heter som driver allt.

Så han skapade en sida som liknar Tradera så mycket som möjligt för att göra dom sura.

I vilket fall som helst så är inte fyndsajten riktigt klar ännu men han har ändå valt att köra igång den lite smått.
Nästan all försäljning gör vi via Blocket och Tradera idag och endast några få köpare har hittat till oss via Fyndsajten.

Vi är 100% seriösa och inte en ända kund har blivit blåst. Bara läsa våra kommentarer på Tradera från tidigare köpare så ser ni.
Priserna är förresten billigare på Tradera, men visst är det fortfarande billigare att köpa kläderna själv nere i Kina tex.
Men då måste man ju ha möjligheten att åka ner dit med.
Vi säljer inte samma skit som du kan hitta i Bangkok och andra turriststråk.
Kläderna håller högkvalitet men är som sagt kopior, dock av högsta kvalitet.
Jora det finns olika kvliteér på kopior också.
Det vet ni om ni någonsin varit i Asien ;)

Har ni frågor kan ni kontakta mig på dudde86@hotmail.com

MVH Tim

fyndsajten.com?
Dudde86 sa:
Hejsan
Jag har förresten själv hjälpt till med en del översättning då personen som driver den inte kommer ifrån Sverige.

För att klargöra för alla så är det kopior det handlar om på sidan, alltså inte orginal.
Sidan är mycket lik tradera och det är också meningen då den blev skapad efter att Tradera jävlats med Dee som killen heter som driver allt.

Så han skapade en sida som liknar Tradera så mycket som möjligt för att göra dom sura.

I vilket fall som helst så är inte fyndsajten riktigt klar ännu men han har ändå valt att köra igång den lite smått.
Nästan all försäljning gör vi via Blocket och Tradera idag och endast några få köpare har hittat till oss via Fyndsajten.

Vi är 100% seriösa och inte en ända kund har blivit blåst. Bara läsa våra kommentarer på Tradera från tidigare köpare så ser ni.
Priserna är förresten billigare på Tradera, men visst är det fortfarande billigare att köpa kläderna själv nere i Kina tex.

MVH Tim
känns lite konstigt med två olika personer som har blivit medlem samma dag som dom pratar bra om den sajten.

fyndsajten.com?
halfleif sa:
Dudde86 sa:
Hejsan

MVH Tim
känns lite konstigt med två olika personer som har blivit medlem samma dag som dom pratar bra om den sajten.
Uhmm, wai?, han snackar ju inte "bra" om sidan han säger ju bara hur det är!

Jag har snackat en hel del med båda två, sidan är grön men himla knasig så än är det inge vidare att beställa där ifrån. Verkar ju fett nice att köpa grejerna från tradera tycker jag.

fyndsajten.com?
Om folk inte lutar på sidan får ni gärna gå direkt via mig eller Tradera.
Då kan ni få alla mina personuppgifter så om ni inte litar på att ni skulle få eran vara är det bara att polisanmäla....

Jag är inte orolig för något sådant, nöjda kunder ger oss mer pengar och vi hoppas så klart att folk ska köpa igen av oss...

fyndsajten.com?
Som sagt sidan är så vitt jag vet till för redan existerande kunder och jag har ingen aning om hur ni har fått reda på den eller så har Dee ändrat sig angående inriktningen.

Hur som helst så får ni tro vad ni vill jag tänker inte säga mer än jag redan gjort resten är upp till er. Men köper ni kläder på Tradera är chansen stor att ni köper av just vårat säljteam.

MVH Tim Schill

fyndsajten.com?
Jag har ju förklarat att kläderna inte är äkta och jag säljer aldrig något till någon genom att säga att något är äkta när det inte är det.

Men kvaliten är bra, precis som när du köper en klocka som är en kopia så finns det minst 3 olika kvaliter på den kopian.
Den billigaste är rent sagt skit medans den dyraste faktiskt är en mycket bra klocka.

Samma sak gäller för kläder.
Vi säljer inte dom billigaste varianterna då dom kan folk lika gärna köpa på sin semester.
Desutom är det inte lika lönsamt att sälja kläder av dålig kvalitet då du aldrig kommer få en kund att köpa av dig igen om han/hon är missnöjd med sitt första köp...

fyndsajten.com?
jonathan-o sa:
Utter sa:
Luktar bedrägeri lång väg.
om du läser säger dom ju att kläderna är från kina, o menar du att man skulle bli bedragen på det sättet att man inte skulle få sina varor är de ju bara checka omdöme på tradera. Dock skulle jag nog inte köpa från hemsidan.
Två stycken som kommer in och pratar väl om sidan, båda två blev medlemmar här samma dag som dom skrev. Bara en idiot tror att det inte är något fuffens med det.

fyndsajten.com?
2sweet4u sa:
rasmusericson sa:
Tjaooo.

undrar om någon har beställt nått från fyndsajten.com?
dom har sjukt billiga bape tröjor. men det finns ingen kontakt..
så tänkte om nån har beställt där å hur gick det?

tackpuss/rasmus
Har beställt från sidan ett par gånger.
Fått varan som snabbast efter 4 dagar.
skulle rekomendera sidan då det finns live kontakt och massa annat bra!
lite konstigt att du har kunnat beställa ett par gånger eftersom den nyss gjorts enligt den andra nissen

Tillbaka
Topp