Ganstah jibbing

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

rappejibber

Medlem
Ganstah jibbing
Haha, jag undrar varför vissa har börjat åka med kjol? Dvs xxxxxxl tröja under jackan. Visst, man kan försöka vara ganstah/baggy på ett snyggt sätt men man behöver ju inte klä sig som en tattare. Det här är inte mening att kränka någon :P Men för mig är det oförstårligt varför man ska använda sig av en kjol, kan det möjligtvis vara så att det på något sätt förbättrar åkningen? Man kanske får en bättre airtime ifall kjolen fungerar som ett paraply? :D

Ganstah jibbing
haha. mja, må hända att airtimen förbättras. låt mig säga att jag skulle inte bli förvånad.

Ganstah jibbing
för att det är ghetto underground. fast jag har inte sett någon använda kjol, däremot t-skjorta. brukar en kjol funka som paraply i vanliga fall?

Ganstah jibbing
tvärtom man blir ett segel så man knappt kommer till landningen om man inte sitter ner från backen innan parken

Ganstah jibbing
Blir väl ändå klänning och inte kjol? Folk tycker väl det är snyggt? Precis som du tycker det är snyggt med lite tajtare kläder.

Ganstah jibbing
blir mer som en klänning! dettta gör att man får så mycket luftmotstånd attr man inte kan åka i stora hoppa för man får för lite fart utan bara stå och se cool ut. så alla som har så är egentligen fega och våar ej köra storgupps:)

själv kör jag på emo-stilen i backen den komemr snart slå igenom!

Ganstah jibbing
men för i hLvete, gör d DU tycker e bäst å by god sluta klaga på alla som åker med den stil som dom själva tycker e bäst.

Dr Snow:
Jag ber dig, lås den här typen av inlägg. Dom fyller INGET syfte utan bara skapar konflikter, detta är INTE något man kan disskutera i vart 5 inlägg här på freeride. Om redaktionen vill att forumet ska ha kvar någon typ av värdighet så snälla, snälla lås alla sånna här inlägg!Q

let kids be kids and kidz be kidz!

Ganstah jibbing
EricWibaeus sa:
men för i hLvete, gör d DU tycker e bäst å by god sluta klaga på alla som åker med den stil som dom själva tycker e bäst.

Dr Snow:
Jag ber dig, lås den här typen av inlägg. Dom fyller INGET syfte utan bara skapar konflikter, detta är INTE något man kan disskutera i vart 5 inlägg här på freeride. Om redaktionen vill att forumet ska ha kvar någon typ av värdighet så snälla, snälla lås alla sånna här inlägg!Q

let kids be kids and kidz be kidz!
haha. det behöver inte uppstå en konflikt. vi diskuterar bara ifall kjolar/klänningar förbättrar åkförmågan :D

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp