Ge mig din uppfattning om RollinSnow!

Timbe

Medlem
Tjena!

jag försöker dra ihop ett kompisgäng och dra en vecka till alperna, har kollat med rollin snow, vi var inne på deras sida redan förra året men då blev det inte av.

Har fört både bra och dåligt om företagets resor men det är trots allt ett bra pris på deras resor!

Så, vad tycker ni!?

Värt att åka?

Helt klart värt att åka med.
Åkte över nyår med några polare och det va riktigt kul. Tyvärr hade vi snöstorm 3 av 5 skiddagar... Men men.

Gänget på Rollin' snow va sköna o riktigt schyssta. Vi hade iof inte särskilt mycket med dom att göra annat än under resan och i baren...
bra priser. bra organiserat och skönt gäng!

Svarre sa:
Åkte över nyår med några polare och det va riktigt kul. Tyvärr hade vi snöstorm 3 av 5 skiddagar... Men men.

Gänget på Rollin' snow va sköna o riktigt schyssta. Vi hade iof inte särskilt mycket med dom att göra annat än under resan och i baren...
najs, låter bra! :) Vart åkte du då?

åkte för några år sedan till Serre Chevalier, det var bra.
Du åker buss ned, vilket det finns för- och nackdelar med.
Du bor inte så flott, vilket det finns nackdelar med.

MEN

du betalar därefter - och är plånboken glad kanske du är det.

Jag hade det fantastiskt med rollin' , iaf.

assr sa:
åkte för några år sedan till Serre Chevalier, det var bra.
Du åker buss ned, vilket det finns för- och nackdelar med.
Du bor inte så flott, vilket det finns nackdelar med.

MEN

du betalar därefter - och är plånboken glad kanske du är det.

Jag hade det fantastiskt med rollin' , iaf.
Najs! Tack :)

Var nere i Val T med dem för några år sen, seg bussresa kanske men helt klart värt priset! Blir nog hur bra som helst du.

mmmmm sa:
Var nere i Val T med dem för några år sen, seg bussresa kanske men helt klart värt priset! Blir nog hur bra som helst du.
Har bussat till italien 2 gånger och bilat till Mayrhofen 3 gånger så det löser sig om man har polare med på bussen :) Tack du!

Åkte med rollingsnow till St. Anton förra året sportlovsveckan v.9. Arrangemangsmässigt var det inget fel alls, vi fick en skitbra lägenhet och festade med reseledarna varje dag i stort sett. Sen var det övriga resesällskapet fjortisar/bratz/innebandykillar, men det beror väl på när och var man åker antar jag..

Har förutom det inget dåligt att säga om Rollingsnow, bra pris och bra arrangemang. Fick ut det man vill ha från en researrangör!

Timbe sa:
Svarre sa:

najs, låter bra! :) Vart åkte du då?
Åkte till Tignes på nyårsresan 11/12 :)

Aldrig åkt med dem, men sett hur deras resor arrangerats osv.

Får en känsla av att de är lite oorganiserat, även vänner som har sagt samma sak.

Rekommenderar att du kollar på någon resa själv, inte allt för svårt att hitta själv (hotell, flyg) osv. Ska boka till BG v.8 tog mig ca. 20 min att få ihop ett paket som kommer kosta mig runt 7000 spänn plus "krökpengar" :/

Boka inte! Hemskt bolag! Vårt boende var riktigt uselt. Vi bodde i frätande äckligt luktande rum. 4 personer på 9 kvadratmeter, med smuts som säkerligen var flera månader gammal, det hade nästan blivit ett med plastmattan som golvet bestod av. Där fanns också gott om mögel på väggarna som omringande våra sängar.

Bolaget är nu anmält till Allmänna Reklamationsnämden.

andreea sa:
Boka inte! Hemskt bolag! Vårt boende var riktigt uselt. Vi bodde i frätande äckligt luktande rum. 4 personer på 9 kvadratmeter, med smuts som säkerligen var flera månader gammal, det hade nästan blivit ett med plastmattan som golvet bestod av. Där fanns också gott om mögel på väggarna som omringande våra sängar.

Bolaget är nu anmält till Allmänna Reklamationsnämden.
Vart åkte ni?

Min uppfattning av rollinsnow är att det de erbjuder riktigt schysta priser och att du får vad du betalar för.
Men mitt hotell som vi bodde på i Val thorens var kanon bra och låg princip mitt i backen. Guiderna är stört sköna och inte som andra bolag som jag har åkt med där man knapppt vet vem det är.
Så jag skulle rekomendera dom ;)

Tillbaka
Topp