Gemenskap

Uninc

Ny medlem
Gemenskap
Ett arbete med att utvekla en "jibbklubb" i stockholm är i full gång. Ju fler medlemmar ju fler möjligheter.
Syftet med verksamheten är att träffa nytt likasinnat folk som vill bli bättre på det roligaste man vet. Att kunna åka på billiga skid-snowboardresor med inspirerande människor, träna i lokala backar samt att kunna träna hopp inomhus på trampolin med sitt favoritverktyg på fötterna.

Ingen är för gammal, ingen är för ung.
Lämna mailadress här, på mailen eller som ett mess så läggs du till på en mailinglista för intresseanmälan.

Gemenskap
FredrikB
GODman
joke
Josha86
andreas-N
------> Ni är alla tillagda i mailinglistan. Ett mail med något mer info än det som hittils kommit upp ska ut någon gång under nästa vecka. Så ni som har hotmail, håll koll på skräppostmappen. Massutskick i denna skala brukar hamna i skräppost på hotmail. Ev. lyckas jag skicka ut mail direkt till fr-mailet, men det är inte på något sätt säkert att detta kommer hända.

bouic - Lokalen är inte 100% säkrad men vi har fått ett ja och trampolin finns till förfogande på plats.
Ska jag lägga till dig på mailinglistan??

Gemenskap
eliasws
Szick-O
NiclasK
BigAir
goodgirl
------> tillagda
Blir svårt att träna i sthlm om man inte bor här. Tyvär.

Gemenskap
bara ni inte ställer för höga krav, hehe... Jag vill gärna utveckla mitt hoppande så jag är nog med!

Senast ändrad:
Gemenskap
crilleus
m_p
jibbmaister
Magnuz
carled
Sushi
AndreaK
gurrish
---> tillagda

MrsSweet-O> Bra sida. Skönt att det finns fler som försöker driva någon form av klubbverksamhet för freeride. Det är något som behövs.

Pelleee> Finns just nu inget bra svar på den frågan. Tanken är att det ska kosta så lite som möjligt och att man ska få ut så mycket som möjligt. Hoppas på att mailet i nästa vecka kommer innehålla information om detta.

Gemenskap
dif_jarnkamin_dif@hotmail.com

Skön idé. Får en att pressa sig lite så att man inte halkar efter hehe..

Peace..

Gemenskap
Hehe lär ju bli lite bråk...

hammarby_bajen_449
dif_jarnkamin_dif

Själv är man Djurgårdare som slagit läger på Södermalm... :P

Tillbaka
Topp